Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به شرایط موجود اقتصادی و تحریم‌های موجود در کشور اظهار کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه نیز همانند دیگر صنایع برای تامین بخشی از کالا‌ها که جزء قطعات پر مصرف و پر هزینه است با مشکلاتی همراه بود، اما با تلاش متخصصان داخلی و بومی سازی آن‌ها تلاش کرده ایم تا از ایجاد اختلال در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه هندریل ۸۲۲ پله برقی در همین دوره توسط متخصیصن داخلی بومی سازی شده است افزود: ما در حال حاضر کمترین خرابی پله برقی را در ایستگا‌های مترو شاهد هستیم.

وی در ادامه از بومی سازی سوزن‌ها و بخشی از ترمز‌های قطار خبر داد و تصریح کرد: بومی سازی تجهیزات کمک بزرگی در کاهش هزینه‌های شرکت داشته است اگرچه شرایط موجود باعث بالا رفتن قیمت‌های تمام شده تامین تجهیزات می‌شود.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هم بخشی از تجهیزات مورد نیاز باید از کشور‌های دیگر تامین شود و نیاز به تهیه ارز دارد، اما سعی کرده ایم خرید هایمان را از سامانه نیما انجام دهیم تا با تامین به موقع تجهیزات بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است