Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپیدرود در پایان هفته جاری در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپیدرود به شکل مستمر در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تمرینات آماده‌سازی خود در تعطیلات نیم فصل را در رشت پیگیری می‌کند.

شاکردان علی کریمی چهارشنبه فقط در نوبت صبح تمرین خواهند کرد و بعدازظهر را استراحت می‌کنند و پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپیدرود طبق برنامه از پیش تعیین شده هفته آینده در تهران اردو می‌زند. اردویی دو هفته ای و برگزاری حداقل سه بازی تدارکاتی در این اردو جزو برنامه‌های علی کریمی است. هنوز محل استقرار تیم سپیدرود در تهران مشخص نشده است.

خبر دیگر از سپیدرود اینکه در راستای تقویت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل بر خلاف انتظار علی کریمی و همکارانش هنوز هیچ بازیکن آفریقایی در تمرینات این تیم شرکت نکرده است ضمن اینکه عیسی آل‌کثیر که ساز جدایی از پیکان سر داده به درخواست سپیدرودی‌ها جواب رد داد. این مهاجم که هنوز با باشگاه پیکان قرارداد دارد با وجود تمایل سپیدرودی‌ها به مذاکره از این کار سرباز زد و همچنان اولویت او بازی در تیم‌های تهران یاست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم سپیدرود شهرداری تبریز میزان علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان