Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده گفت: هجمه ها و لگدپراکنی ها به فیلم های ارزشمند نشان می دهد انقلاب خوشبختانه پس از 40 سال مسیر خودش را درست طی می کند و کسانی که به دروغ و با تظاهر خود را در این صف قرار داده بودند، خود به خود از این صف جدا می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شب گذشته (یکشنبه) ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» با انتشار چند پست در صفحه توییتر خود اعلام کرد که حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شب نهم دی ماه پس از مشاهده مجدد این فیلم سینمایی از شبکه افق سیما، برای وی یک پیغام فرستادند و در آن از ابوالقاسم طالبی بابت ساخت فیلم «قلاده‌های طلا» تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در یک رشته توئیت به انتقادهای گوناگون و هجمه های مختلف علیه این فیلم اشاره کرد، آنچه که طالبی عنوان کرد خبرنگار "تیتریک" را بر آن داشت تا پیرامون چرایی این هجمه ها به فیلم گفتگویی انجام دهد.

  انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده در گفتگو با خبرنگار "تیتریک"، گفت:وقتی شخصی مثل مقام معظم رهبری که رهبر این انقلاب است فیلم قلاده های طلا را مورد توجه قرار می دهد همین مهم نشان می دهد که سازنده فیلم در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده است بنابراین اگر مثل یک معادله دو مجهولی هم که به این قضیه نگاه کنیم، طبیعی است خیلی از کسانی که در این راستا نمی خواهند حرکت کنند این فیلم ها را دوست نداشته باشند و نسبت به آن هجمه وارد کنند .   کارگردان فیلم سینمایی زیباتر از زندگی افزود: اگرچه بیشتر افرادی که الان منتقد و مخالف انقلاب به ویژه در زمینه مسایل فرهنگی و اقتصادی شدند کسانی هستند که موقعیت و جایگاه کنونی شان را از این انقلاب دارند. شخصا هنر پیشه هایی را در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون می شناسم که پیش از انقلاب هنرمندان درجه سه تئاتر بودند و بعد از انقلاب در سینما و تلویزیون به آنها توجه شد و صاحب نام، نان و زندگی شدند در مقابل به جای اینکه شاکر باشند بیشتر لگدپراکنی می کنند.   شاه حسینی در ادامه یادآور شد: این هجمه ها و لگدپراکنی ها نشان می دهد انقلاب خوشبختانه پس از 40 سال مسیر خودش را درست طی می کند و کسانی که به دروغ و با تظاهر خود را در این صف قرار داده بودند، خود به خود از این صف جدا می شوند. از طرفداران این انقلاب حتی اگر 2 نفر وفادار باقی مانده باشد خیلی بهتر از سیاهی لشگر یک سری از آدم های فریب خورده یِ خنثی شده هستند که در این سمت می آیند.
    وی بیان کرد: اگر فیلم هایی مثل قلاده های طلا مورد هجمه قرار می گیرد جای تعجب نیست زیرا همیشه به هنرمندان این چنینی بی توجهی می شود، اگر اینها 6 سال بیکار و خانه نشین شدند اتفاقا نشان دهنده این است که چقدر کارشان درست و در راستای انقلاب است. شخصا کار ابوالقاسم طالبی را دوست دارم و همیشه کارشان را تحسین می کنم.   کارگردان فیلم سینمایی پنالتی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه حواسشان به فیلمسازان ارزشی هست، تاکید کرد: فیلمنامه های بسیار خوبی توسط نویسندگان برجسته کشوری نوشته شده که نیازمند سرمایه و بودجه برای ساخت است ولی بودجه ای برای ساخت آنها تعلق نمی گیرد این در حالی است که بودجه بیت المال به دست کسانی افتاده است که امروزه برای سینما ریش سفیدی می کنند ولی دست به عصا راه می روند زیرا برای پروژه هایی سرمایه را اختصاص می دهند که برگشت سرمایه داشته باشد و در واقع فروش گیشه را تضمین کند و این خطر بزرگی است.
  امیدوارم مقام معظم رهبری به کسانی که بودجه های فرهنگی دستشان است، گوشزد کنند که حواسشان به فیلمسازان ارزشی باشد. اگر سرمایه اولیه با اکران این گونه فیلم ها برنگردد چون این نوع فیلم حرفی برای گفتن و روشنگری در جامعه دارد مهم نیست و اولویت با هدف و رسالت ارزشمند اثر است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است