Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:18:56 GMT

مردم لرستان 52 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۷۵۷۲

مردم لرستان 52 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

خرم آباد - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: مردم استان از طریق صندوق های صدقات امسال 52 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

محمدولی حیدروند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمک های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت زدایی از خانوارهای نیازمند می شود.
وی به تقسیم بندی مصرف صدقات در قالب بودجه عملیاتی 97 اشاره کرد و افزود: بر اساس شرح تفصیلی بودجه، 15 درصد صدقات در راه کمک به ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، پنج درصد به ارائه خدمات ویژه به سالمندان اختصاص یافته و همچنین کمک به رفع سوء تغذیه گروههای هدف نیز 10 درصد صدقات را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدروند افزود: همچنین کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه نیازمندان ، تامین لوازم منزل مددجویان مورد حمایت ، برگزاری اردوهای زیارتی و تعامل با مراکز اجتماعی و اقتصادی ، تعامل با خیریه ها افراد حقیقی و حقوقی از دیگر مصارف صدقات می باشد.
وی به تعداد مشترکین صندوق های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت: 187 هزار مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی لرستان یادآور شد: مردم همچنین می توانند کمک های خود را از طریق کد دستوری #066*8877* به آسانی از طریق تلفن همراه خود صدقه و یا سایر کمک ها را واریز نمایند.
وی با شاره به مساعدت 88 میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی استان لرستان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان 9 ماهه امسال 14هزار و 850 حامی بصورت ماهانه مساعدت های خود را به حساب ایتام مورد حمایت خود واریز کردند.
حیدروند با اشاره به بهره مندی 6 هزار و 714 یتیم لرستانی از طرح اکرام گفت: سرانه دریافت هر یتیم 132 هزار تومان است که مستقیم از طرف حامی به حساب فرزند معنوی واریز می شود.
طرح اکرام ایتام حمایت معنوی خیران از ایتام بی بضاعت است که بصورت مستقیم کمک های مالی از طریق کمیته امداد از حامیان جذب و به حساب ایتام واریز می شود.
/6060/1920

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد صدقات مشاركت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد