Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا و کسب پیروزی در این مسابقه گفت: تیم سایپا شاید جایگاه خوبی در جدول نداشته باشد اما به دلیل بهره مندی از کادر فنی و بازیکنان با تجربه جزو تیم های خوب لیگ است که شکست دادن این تیم کار آسانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از این مسابقه تمام تلاش ما این بود که بتوانیم با آنالیز کافی نسبت به حریف در میدان حاضر شویم و در نهایت دست پر تهران را ترک کنیم. بازی های دور برگشت هر هفته حساس تر از قبل است و باید در هر بازی به پیروزی فکر کنیم.

مهدوی افزود: ما در این بازی تمرکز خود را روی زدن سرویس های ریسکی متمرکز کردیم چون با شناختی که از سایپا داشتیم می دانستیم اگر بتوانیم سرویس های خوب زده و دریافت تیم حریف را با مشکل مواجه کنیم، می توانیم برتری خود را بدست آورده و برنده این بازی شویم.

پاسور تیم فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به اینکه تیمش در توپ گیری نیز بسیار عالی عمل کرد گفت: به جز ست دوم در تمامی ست های دیگر تیم ما در توپ گیری و ایجاد حملات از توپ های برگشتی عالی کار کرد و این نقطه قوت تیم ما در بازی مقابل سایپا به شمار می رفت.

مهدوی در ادامه اضافه کرد: تصور من این است که فارغ از هر نتیجه ای که در این بازی رقم خورد و خوشبختانه با پیروزی ما همراه بود، شاهد یک بازی تماشایی با کیفیت بالا از نظر فنی بودیم و تماشاگرانی که در سالن حضور  داشتند و البته تعدادشان هم زیاد نبود از این مسابقه لذت بردند.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان درباره وضعیت تیمش خاطر نشان کرد: تیم ما هم مانند خیلی از تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر مشکلات مالی دارد و و از نظر مالی در شرایط فوق العاده ای نیست. با این حال مسئولان تیم دلسوز هستند و بازیکنان نیز با همدلی در زمین حضور پیدا می‌کنند.

مهدوی افزود: ما به دنبال بهبود جایگاه خود  در جدول مسابقات هستیم و تلاشمان این است که در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرده و در جمع مدعیان باشیم. در لیگ امسال تیم های زیادی هستند که برای قهرمانی رقابت می کنند و ما نیز نباید از جدال برای قهرمانی عقب بیفتیم.

انتهای پیام/

اظهارات  مهدوی درباره دیدار تیمش مقابل سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم