Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ارزش‌های دینی در امر حکومت‌داری گفت: امروز ما نیاز به وحدت و انسجام داریم و نباید به دنبال چنددستگی سوق پیدا کنیم که دشمن در پشت مرزها به دنبال توطئه‌چینی است. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، هدایت‌الله جمالی‌‌پور امروز در نشست مشترک با ائمه جمعه، شورای اداری و مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های شهرستان ری اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب باید اقدامات، حرکت‌ها، خلأها و اشتباهات را یکبار دیگر مرور کنیم، زیرا در این مسیر گاهاً اشتباهاتی داشتیم و در  حال حاضر فرصتی پیش آمده که به مرور به تصحیح اشتباهات پرداخته و از اشتباهات خود برای رشد و توسعه کشور درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی مواقع اشتباهاً قدم‌های بزرگی برداشته شده که بهتر است که در این فرصت باقی مانده تا جشن 40 سالگی انقلاب همّت خویش را در توسعه این مسیر افزون‌تر کنیم. 

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به اینکه عزّت این کشور و نظام به حضور مردم در صحنه است گفت: جمهوری اسلامی مشتمل بر دو واژه‌ است که جدایی آن‌ها قابل تصور نیست و اسلام بدون جمهور و جمهور بدون اسلام معنایی ندارد و این دو عنوان مکمل یکدیگر هستند و باید با هم به کار برده شوند.

معاون قوه قضاییه در یاسوج: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم 9 دی نماد وحدت و همدلی استهمدان| وحدت مردم و پیوند با رهبری عامل اصلی ناکامی دشمن در 40 سال گذشته استتمدن نوین اسلامی در سایه ایجاد و تقویت وحدت امت اسلامی حاصل می‌شود

جمالی‌پور با بیان اینکه برخی از مسئولان حماسه 9 دی را ابزاری برای مأیوس کردن مردم قرار می‌دهند تصریح کرد: این در حالی است که 9 دی روز وحدت، انسجام و تجدیدمیثاق با امام راحل و انقلاب اسلامی است، بنابراین نباید در این ایام سخنی گفته شود که ایجاد دودستگی شود چون دشمن به دنبال همین موضوع است.

وی ادامه داد: ما امروز در شرایطی قرار نداریم که تسویه حساب جناحی و جریانی کنیم، وقتی همه ظرفیت‌های دشمن در این راستا بسیج شده و همه کشورهای پیرامونی علیه ما تحریک شده‌اند، وقتی تمامی راه‌های جذب اقتصاد را به روی ما بسته‌اند و همه ابزارهای نظامی را در برابر ما منسجم کرده‌اند در این شرایط باید از سیاه و سفید شدن‌ها عبور کنیم.

فرماندار ویژه شهرری سپس با تأکید بر اینکه مسئولان باید ارزش‌های دینی را در امر حکومت‌داری لحاظ کنند افزود: امروز ما نیاز به وحدت و انسجام داریم و نباید به دنبال چنددستگی سوق پیدا کنیم که دشمن در پشت مرزها به دنبال توطئه‌چینی است، باید تمام دغدغه راست و چپ ایجاد وحدت و انسجام در بین  مردم و امیدبخشی برای حفظ و انسجام این کشور باشد.

جمالی‌پور در پایان با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی به عنوان یک راهبرد برای جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: نظر امام خمینی(ره) هم این بود که من از روزی نگرانم که این اختلافات دامنه کشور را بگیرد و اصل جمهوری را دچار چالش کند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست