Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهیجان-ایرنا- کنسرت خیریه موسیقی فولکلور برای جلب کمک های مردمی و خرید بن لباس زمستانی برای کودکان کم بضاعت در لاهیجان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ کنسرت خیریه گروه موسیقی آوای مهر کار مشترک انجمن خیریه حاما و موسسه خیریه گیلبام با هدف تهیه لباس گرم زمستانی برای حدود 200 کودک نیازمند ، کم بضاعت و بی سرپرست عصر روز جمعه چهاردهم دی ماه در سینما شهرسبزلاهیجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنسرت منیژه صفری نوازنده پیانو ؛ محمد آفریدون نوازنده تنبک و نقاره؛ مریم دهقان همخوان ؛ فرشاد بالایی نوازنده ویولن و کمانچه ؛ لیدا قویدل دف و دایره؛ فتانه آل ابراهیم همخوان، شقایق دلبر نوازنده تار ؛بهزاد زمانی نوازنده سنتور ؛ سانیا شکری همخوان ، صفری نوازنده گیتار ؛ رضا علوی نوازنده تار، خواننده گروه علی زحمتکش در اجرای قطعات موسیقی سنتی هنرنمایی می کنند.
براساس این اعلام ،تمامی عواید حاصل از بلیت فروشی این کنسرت خیریه صرف خرید بن لباس زمستانی برای بچه‌های کم بضاعت خواهد شد که بصورت کاملا شخصی شناسایی شده اند و توسط همین کمیته خیریه بدون هیچ پشتیبانی دولتی تحت پوشش بیمه عمر ، حوادث و بازنشستگی قرار گرفته اند و هر سه ماه یکبار مورد حمایت این خیریه قرار می گیرند.
مجریان این طرح سه ماه گذشته نیز تهیه کلیه لوازم التحریر برای شروع مدارس این دانش آموزان بی بضاعت را انجام دادند.
این گروه امیدوار است با استقبال گسترده مردم هنر دوست و خیر بتوانند تعداد بیشتری از بچه‌های مورد نظر را تحت پوشش بن لباس زمستانی قرار دهد و کسانی که تمایل به کمک دارند ولی در روز کنسرت شرایط حضور را ندارند می توانند توسط بلیط های مهربانی در این حرکت خیرخواهانه مشارکت نمایند.
این کنسرت با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با هماهنگی با مراجع ذی صلاح و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اجرا می شود.
علاقمندان جهت حضور در کنسرت می توانند از طریق سایت haftsaz.com برای خرید بلیت اقدام نمایند.
6029 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنري اجراي موسيقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود