Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:11:29 GMT

جهان با اوضاع پیچیده و بی سابقه ای مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۸۴۶۵

جهان با اوضاع پیچیده و بی سابقه ای مواجه است

پکن- ایرنا- رییس جمهوری چین در سخنرانی سال نو میلادی خود که دوشنبه شب به وقت محلی در پکن انجام شد تاکید کرد: جهان کنونی با اوضاع بسیار پیچیده و بی سابقه ای در یک قرن گذشته مواجه شده است.

به گزاش ایرنا، 'شی' در این پیام افزود: با وجود تغییرات اوضاع بین المللی، عزم و اراده چین برای حفظ حق مالکیت و امنیت ملی و حسن نیت کشور برای حفظ صلح و یاری به توسعه مشترک جهان، تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما همچنان فعالانه ضمن پیشبرد طرح 'یک کمربند یک جاده' و ایجاد جامعه بشری با سرنوشت مشترک، برای ساخت یک جهان شکوفاتر و زیباتر تلاش بیشتری خواهیم کرد.
'شی' با بیان اینکه در سال 2019 میلادی، فرصت ها و چالش های زیادی پیش روی ما قرار دارد تاکید کرد همه ما همچنان باید به طور مشترک تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه سیاست و تدابیر مربوط به کاهش مالیات باید در سال آینده عملی شده و فشارهای موسسات کاهش یابد تصریح کرد باید صادقانه به نیروهای مستعد در ابعاد مختلف احترام بگذاریم و برای توانمندی، نوآوری و ابداع آن ها، انگیزه ایجاد کنیم و به خواست کادرهای رهبری سازمان های پایه توجه کرده و ابتکار آن ها در کار را تشویق کنیم.
او گفت: همچنین هدف فقرزدایی بیش از 10 میلیون جمعیت روستایی برای سال 2019، باید طبق موعد مقرر تحقق یافته و در این راستا باید بسیار تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه چین در 70 سال گذشته بر سختی های زیادی غلبه کرده و به دستاوردهای فراوانی رسیده است تاکید کرد مردم، پایه جمهوری خلق چین و نیز بزرگ ترین پشتیبان ما هستند آنها با اتکا به نیروی خود و تلاش و پشتکاری، معجزه چین را ایجاد کردند.
به گفته وی در آینده نیز با وجود مشکلات و سختی ها، ما همچنان باید با اتکا به مردم و نیروی خود، تلاش وافر کرده و با اعتماد قوی، محکم، روحیه پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، گام به گام، امور بزرگ و بی سابقه کشور را پیش ببریم.
رییس جمهوری چین با تشریح دستاوردها و تلاش های کشورش در سال 2018 میلادی در بخش های مختلف افزود: برگزاری مجمع سالانه آسیایی بوآئو، نشست سران سازمان همکاری شانگهای در 'چینگ دائو' و نشست مجمع همکاری های چین و آفریقا در پکن سه برنامه مهمی بودند که سال گذشته میلادی برگزار کردیم.
'شی' همچنین از پرتاب گاوشگر فضایی 'چانگ ای 4' به فضا، راه اندازی آزمایش دومین ناو هواپیمابر، پرواز هواپیمای بزرگ دو زیست ساخت چین و تکمیل سامانه ماهواره ای مکان‌یاب بیدو به عنوان مهمترین دستاوردهای چین در سال 2018 یاد کرد.
**آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رييس جمهوري چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند. منابع محلی نیز از حمله عناصر متجاوز به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله خبر دادند.

این منابع تصریح کردند که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیت امر به وقوع پیوست و متجاوزان به صورت گسترده از گازهای اشک آور استفاده کردند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور رفیدیا درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه بیرزیت در شمال رام الله یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خانه‌های شهروندان فلسطینی در خیابان التعاون واقع در نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست و تفتیش این خانه‌ها بودند.

در جریان حمله متجاوزان به منطقه بیتا در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران به وقوع پیوست.

کد خبر 6096782

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!