Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، سازمان عفو بین الملل به حکم زندان نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی واکنش نشان داد.

عفو بین الملل ضمن انتقاد شدید از تایید حکم صادره ۵ سال زندان برای نبیل رجب از سوی دادگاه آل خلیفه به دنبال انتشار توییت‌هایی در انتقاد از مشارکت بحرین در جنگ ضد یمن اعلام کرد: زندانی کردن نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی نشان دهنده این است که سیستم عدالتی در بحرین هزل و خنده آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لین معلوف مسئول خاورمیانه‌ای سازمان عفو بین الملل بیان کرد: حکمی که امروز صادر شد زننده و تحقیر عدالت بود. تایید محکومیت نبیل رجب و حکم پنج سال زندان برای وی به محض انتشار توییتی که بیانگر آرای وی است نشان دهنده مسخره و مضحک بودن نظام عدالتی در بحرین است. رفتاری که با نبیل رجب از سوی مقامات بحرینی شد غیرقابل قبول است.

وی اعلام کرد: نبیل رجب یک زندانی بیان است و اینکه او دو سال را پشت میله‌های زندان بگذراند که از آن دو سال نیز ۹ ماه سخت را در حبس انفرادی که در حد شکنجه است، سپری کند، بسیار شرم‌آور و زننده است. به جای اینکه رنج‌های وی طولانی شود و محکوم شود و چند سال دیگر در زندان به سر ببرد؛ مقامات بحرینی باید محکومیت وی را لغو و حکمی که علیه وی صادره شده با باطل و فورا و بدون قید و شرط نبیل رجب را آزاد کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عفو بین الملل بحرین نبیل رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند