Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  رونمایی از حالت افقی در صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام در اقدامی جالب توجه حالت مرور صفحه اصلی خود را از حالت عمودی به افقی تغییر داد و این موضوع برای اولین بار بود که در تاریخ این برنامه رخ می داد. این شرکت چند ماه پیش هم به صورت آزمایشی این افزونه را روی بخش Explore اینستاگرام پیاده سازی کرده بود اما این بار به نظر می رسد که اینستاگرام جامعه بزرگتری را برای آزمایش خود انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی های این حالت در اپلیکیشن اینستاگرام

اساسا این صفحه اصلی جدید تمام پست ها را تبدیل به یک پست می کند و شما شبیه دیدن استوری ها از آن استفاده می کنید. این واقعا یک تغییر عظیم برای جامعه ی اینستاگرام بود که می تواند جایگزین جالبی برای صفحه اصلی قدیمی باشد. با اضافه شدن حالت افقی به صفحه اصلی اینستاگرام شما تنها می توانید یک پست را ببینید و کامنت ها هم فضایی عالی را در اختیار دارند.

معایب این حالت جدید

این موضوع را هم باید اشاره کنیم که با وجود طرح و سبک جدید دیدن پست ها کمی طولانی تر خواهد شد و شما مثل قبل نمی توانید تمام پست ها را مشاهده کنید. یکی دیگر از نکاتی در حالت جدید اینستاگرام شاهد بودیم این بود که دسترسی به استوری ها سریع تر از قبل شدند و دیگر شما نوار استوری را بدون ناپدید شدن در حین دیدن پست ها مشاهده می کردید. به نظر می رسید که حالت افقی فقط و فقط برای بخش صفحه اصلی اعمال شده است و در دیگر بخش ها شاهد فضای سابق هستیم.

اظهارات مدیر اینستاگرام و سخنگوی فیسبوک

مدیر برنامه اینستاگرام یعنی آقای آدام موسری در توییتر و در کامنتی اعلام کرد که این موضوع صرفا حالت آزمایشی داشته و قرار نبوده است که در این حجم بزرگ مورد آزمایش قرار بگیرد اما سخنگوی فیسبوک در پیامی اعلام کرد:« به دلیل یک باگ ، کاربران شاهد تغییراتی در صفحه اصلی اینستاگرام خود بودند و ما خیلی سریع این موضوع را برطرف کردیم و صفحه اصلی اینستاگرام کاربران به حالت سابق خود بازگشته است. ما از هرگونه مشکلی که برای کاربران در این زمان بوجود آمد عذرخواهی می کنیم.»

همه چیز پس از چند دقیقه به حالت قبل بازگشت

تنها چند دقیقه پس از اینکه این حالت افقی به صورت زنده برای تمام کاربران به نمایش درآمد ، توسعه دهنده های اینستاگرام سریعا این موضوع را برطرف کردند و کاربران باز هم همانند قبل شاهد صفحه اصلی خود به صورت عمودی بودند. به هر حال باید دید که اینستاگرام در ماه های آینده چه تصمیمی برای اپلیکیشن خود خواهد گرفت و آیا روزی شاهد این حالت افقی در این برنامه خواهیم بود یا خیر؟

نظر شما در مورد این تغییر ناگهانی در صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام چیست؟ آیا شما هم شاهد این موضوع بودید؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جامعه درآمد جامعه درآمد پارس کاربران حالت اینستاگرام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی در روز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره‌ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از امروز شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها نسبت به روز جمعه کاسته می‌شود، افزود: کردستان همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان یادآور شد: از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می‌شود.

پناهی با بیان اینکه طی این مدت بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت، گفت: انتظار می‌رود در مجموع شدت آن برای نیمه غربی و جنوبی همچون شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، بانه، سنندج و جنوب شهرستان‌های قروه و دهگلان و غرب شهرستان‌های دیواندره و سقز بیشتر باشد که با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی اذعان کرد: طی شبانه‌روز گذشته مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان تصریح کرد: با توجه به شرایط شکل‌گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان فردا و پس فردا کیفیت هوا و دید افقی در استان تا حدودی کاهش می‌یابد.

کد خبر 6096506

دیگر خبرها

  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند