Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@09:42:40 GMT

گمانه زنی‌های تعطیلی شرکت نکا چوب صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۸۶۲۱

گمانه زنی‌های تعطیلی شرکت نکا چوب صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران اظهار داشت: شرکت نکا چوب با قریب به ۷۰۰ نفر نیروی شاغل هم اکنون مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به عدم بدهی این شرکت بابت حقوق کارکنان و به‌روز بودن پرداخت‌ها و هزینه‌های جاری از قبیل: آب و برق و گاز گفت: در چند ماه اخیر حتی بهسازی‌هایی نیز در خط تولید شرکت نکا چوب صورت گرفته و برخی از ماشین‌آلات جدید به چرخه فعالیت آن اضافه شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور اعلام کرد: همچنین مذاکراتی با سرمایه‌گذارانی از کشور ترکیه برای ورود به حوزه سرمایه‌گذاری این شرکت صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: متاسفانه با اجرای زود هنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل که بر اساس قانون برنامه ششم باید از سال چهارم این موضوع شروع می‌شد و بر خلاف قانون برنامه با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در سال اول صورت گرفته در برهه فعلی شاهد بوجود آمدن پاره‌ای از مشکلات برای این کارخانه در بحث تامین مواد اولیه شده ایم.

محمدپور یادآور شد: اجرای زودهنگام طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل نه تنها سبب شده کارخانه‌ها فرصتی برای وفق دادن خود با شرایط جدید نداشته باشند بلکه ادارات منابع طبیعی فرصت پیدا نکردند خود را جایگزین بهره برداران کرده و حفاظت لازم در نقاط مورد بهره برداری را بطور کامل پیاده‌سازی کنند.

وی گفت: اکنون با این وضعی که پیش آمده نه تنها کارخانه‌ها تحت فشار قرار گرفتند بلکه خود جنگل در معرض تهدید بیشتر قرار گرفته، اما علی‌رغم تمام مشکلات موجود شرکت نکا چوب مشغول فعالیت بوده و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تعطیلی این شرکت در آینده نزدیک را تکذیب می‌کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: گمانه زنی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری