Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع نظامی عراق اعلام کردند جنگنده‌های عراقی محل تجمع و برگزاری نشست سران گروه تروریستی داعش را در سوریه هدف قرار دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از رویترز، منابع نظامی عراق اعلام کردند جنگنده‌های عراقی محل تجمع و برگزاری نشست سران داعش را در سوریه هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش عراق امروز دوشنبه در بیانیه‌ای، از عملیات جنگنده‌های عراقی به ساختمان محل برگزاری نشست سران داعش در نزدیکی دیرالزور در سوریه خبر داد.
در این بیانیه آمده است: "جت‌های جنگنده F-۱۶ عراق ساختمان محل ملاقات سران داعش را در روستای السوسه در شرق سوریه هدف قرار داده و تخریب کردند. "    جزئیات بیشتری در این بیانیه اعلام نشده است. 
روز گذشته(یکشنبه) دولت عراق اعلام کرد در پی خروج نظامیان آمریکا از سوریه، بغداد مداخله نظامی نیرو‌های مسلح خود در سوریه را افزایش خواهد داد.
دولت عراق نگران تلاش تروریست‌های داعش برای عبور از مرز سوریه و ورود به این کشور است.
بغداد با موافقت سوریه چندین بار عملیات هوایی علیه مواضع تروریست‌های داعش را در خاک سوریه انجام داده است. عراق همچنین نیرو‌های خود را در مرز مشترک با سوریه تقویت کرده است.
انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق جنگنده های داعش سوریه دیرالزور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

یک منبع میدانی در سوریه گزارش کرد پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه شرقی استان دیرالزور سوریه با ۷ موشک هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این منبع امروز جمعه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت پایگاه آمریکا با هفت موشک هدف قرار گرفت که سه فروند داخل پایگاه در ضلع جنوب شرقی فرود آمد و باقی موشک‌ها نیز به اطراف پایگاه اصابت کردند و بر اثر ستون‌های دود مشاهده شد.

وی افزود پس از این حمله بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

هنوز گروهی مسئولیت حمله را برعهده نگرفته است.

گروه‌های مقاومت عراق هفته گذشته حملات خود به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را از سر گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد