Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد بر انتقال سریع امتیاز باشگاه پدیده خراسان تأکید کرد. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه  پدیده خراسان، امام جمعه مشهد در دیدار با مدیران ورزشی و فوتبالی استان خراسان رضوی اظهار داشت: خوشبختانه در چند وقت اخیر ورزش استان از حالت ورشکستگی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان، برادران رئیس هیئت فوتبال، جواد وطن خواه مدیرعامل باشگاه پدیده و برخی دیگر از مدیران ورزشی حضور داشتند، آیت‌الله علم‌الهدی گفت: شایسته مشهد این نیست که به عنوان یک شهر مذهبی و پایگاه بزرگ شیعیان وضعیت ورزشش در حالت ورشکستگی قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان ادامه داد: الحمدلله در بسیاری از عرصه‌ها پیشرو بودیم و هستیم، اما در ورزش این‌گونه نبوده‌ایم، شهر ما در عرض خودش در ورزش، شهر ورشکسته‌ای بود، هر چند که شرایط این روزها بسیار متفاوت شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های دولت برای برخی از تیم‌های خاص گفت: متأسفانه کمک دستگاه‌های دولتی هم شامل تیم‌های ورزشی شهر ما نشد، در حالی که کمک به این تیم‌ها سبب احیای ورزش در شهر و استان خواهد بود.

آیت‌الله علم‌‌الهدی افزود: وجهه جهانی مشهد در منظر اسلام، توجه بیشتر به ورزش این شهر را می‌طلبد. در عرصه بین‌المللی هم حضور30 میلیون زائر داخلی و چهار میلیون زائر خارجی در شهر مشهد و آمدن‌شان برای تماشای ورزش می‌تواند جلوه بین‌المللی خوبی را برای مشهد به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: خوشبختانه این تیم توانسته است با دست خالی و در بین تیم‌هایی که دست‌شان در جیب دولت است در بالای جدول مسابقات قرار بگیرد و دل مردم مشهد را شاد کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به تلاش‌های وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: ایشان یک فرد کاملاً ارزشی و ولایی است که توانسته کار بزرگی را به اتفاق همکارانش انجام دهد و باید از او تقدیر شود. شما و همکاران‌تان در باشگاه پدیده با شروع کار از صفر با وضع اقتصادی موجود و ورشکستگی شرکت پدیده این باشگاه را به نقطه اوجی رسانده‌اید که نشان‌دهنده نبوغ شما در این باشگاه است. بنده به سهم خودم از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: تیم پدیده با نتایجی که کسب کرده است، به ورزش استان ما آبرو داد. این را بدانید در محضر حضرت رضا (ع) عمل شما، عمل ارزشی است، چون این شهر و استان آبروی حضرت است.

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به دغدغه مردم برای انتقال این باشگاه گفت: مردم از این موضوع نگران هستند و این خوب نیست که اتفاقی که باعث خوشحالی مردم می‌شود و ستاد تدبیر و دادستانی نیز با آن موافق هستند با تأخیر روبه‌رو باشد‌.

وی خطاب به مدیران شرکت‌هایی که برای این انتقال اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در این عرصه بسیار ارزشمند و پربرکت خواهد بود و امیدوارم نظر عنایت حضرت رضا (ع) شامل آنها شود.

مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می‌روند، گل‌محمدی هم نمی‌ماند/ در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدیده خراسان پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان