Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد : در دوره جدید مدیریت شهری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای خط دو مترو هزینه شده و حدود سه یا چهار ایستگاه آن تملک شده است، برای اجرایی شدن این طرح بسیار جدی عمل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شهردار اصفهان و شورای شهر بر مرحله بندی طرح تاکید دارند تا هر چه زودتر مرحله اول آن راه اندازی شود که کارهای خوبی هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه طرح خط دوم قطار شهری، طرحی بزرگ و پرهزینه است که در ظاهر خیلی مشهود نیست ، اظهار کرد : راه‌اندازی این طرح می‌تواند کلیدی‌ترین گام در جهت رفع محرومیت منطقه ۱۴ و تحول اساسی در آن منطقه باشد.

معین ادامه داد : اجرای این طرح چهار ساله است و چون تا حدودی نیاز ارزی و تأمین تجهیزات از خارج کشور دارد که اگر به مشکل جدی برخورد نکنیم آن را تأمین خواهیم کرد، بخش اعتبار دولتی هم با پیگیری‌های استاندار وقت در یکی دو سال اخیر تامین شده است .

وی با اشاره به دیگر طرح‌های عمرانی شهر اصفهان گفت : یکی از اقدامات اساسی ما در خصوص خیابان و گذرگاهی از میدان فرزانگان است  که حدود ۸۰ میلیارد تومان برای این طرح بزرگ عمرانی اعتبار پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طرح عمرانی سومی که در هفته آینده عملیات اجرای آن آغاز می‌شود حلقه حفاظتی است که حداقل بخشی از  آن در محدوده شهرداری اصفهان است   و احساس می کنم این کار بزرگ به نحو مطلوبی انجام شود.

معین با بیان اینکه  پیگیری های جدی  شهرداری در راستای جذب سرمایه گذاری ها بوده است، گفت: ما در مرحله ای هستیم که دو پروانه ساخت برای هتل های پنج ستاره صادر کنیم، چرا که گام اساسی در جهت رونق گردشگری اصفهان است.

وی افزود: برخی از طرح ها مانند مرکز همایش های بین المللی اصفهان که سال‌های قبل متوقف شده بودند، دوباره فعال شده و اکثر بدهی ها به  پیمانکاران پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه  متأسفانه  پارک جدید پردیس هنر را با پیشرفت حدود ۱۰ الی ۱۵ درصدی افتتاح کردند اما  اعتباری هم برای آن پیش بینی نشده بود ، ابراز امیدواری کرد : هر چه سریع برای اجرای طرح و راه اندازی آن اقدام شود.

معین گفت:  طرح های مربوط به منطقه گردشگری و تفریحی شهر رویاها را دوباره فعال کردیم  و کارهایش را انجام می دهیم.

به گفته وی ، از جمله اقدامات دیگری که تلاش شد با سرعت  انجام شود طرح پیاده راه سازی چهارباغ عباسی بود که با همه جوانب کار انجام شده است.

انتهای پیام/م

برای خط دوم قطار شهری اصفهان تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان