Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه از احداث ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۸۸۵ کیلوولت آمپر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

مهدی پاک طینت، با اشاره به این که دو هزار و ۱۵۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در زمان مذکور  برقرار شده است، بیان داشت: دو هزار و ۵۱۱ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی نیز در این شهرستان دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی ۱۹ هزار و ۳۰۸ متر شبکه های توزیع برق در ۹ ماهه سال جاری، از زمره فعالیت های صورت گرفته توسط گروه های اجرایی این مدیریت به شمار می رود.

وی با بیان این که یک هزار و ۸۶۱ متر کابل خودنگهدار توسعه یافته است، تصریح کرد: احداث ۲۷۲ متر شبکه روشنایی معابر، از دیگر اقدامات به انجام رسیده محسوب می شود.

پاک طینت با ابراز این که ۲۲ پروژه از ابتدای سال تا زمان حاضر به بهره برداری رسیده، اضافه کرد: در راستای اجرایی نمودن این تعداد پروژه، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است. 

وی یادآور شد: برقراری ۱۳۶ متر شبکه فشار متوسط هوایی به همراه یک دستگاه ترانس ۱۶۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق مزرعه شتر مرغ، احداث دو دستگاه ترانس به قدرت ۲۲۵ کیلوولت آمپر واقع در روستاهای مومن آباد و اروانه، بهینه سازی ۱۴ هزار و ۵۶۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جاده عبدالله آباد و فرعی صفائیه و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای مومن آباد، از جمله اقدامات انجام شده در ۹ ماهه امسال است.

وی اضافه کرد: دایرنمودن چهار هزار و ۳۸۶ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی به همراه سه دستگاه ترانس توزیع برق به ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق شرکت گاز و یک حلقه چاه آب مجتمع خدمات رفاهی، بهسازی دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی فرعی چاه آب لاسجرد، بهینه سازی دو هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای مومن آباد و احداث یک دستگاه سکسیونر گازی در ابتدای روستای افتر، از اهم برنامه های پیش بینی شده این مدیریت در سه ماهه چهارم سال جاری است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد