Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از برنامه‌اش برای ماندن در این تیم تا آینده‌ای طولانی مدت خبر داد. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، روبرت لواندوفسکی که تا سال 2012 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اعلام کرد که به این زودی‌های خیال ترک باواریایی‌ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی در گفت‌‌و‌گو با نشریه بیلد آلمان گفت: به احتمال زیاد من برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ خواهم ماند. من به رفتن به تیمی دیگر فکر نمی‌کنم. هرگز به شایعات توجهی نداشته‌ام و قلباً با تمام وجود همیشه دوست داشته‌ام در بایرن مونیخ بمانم. من خودم را کاملاً یک بایرنی می‌دانم و قطعاً می‌توانم تصور کنم که دوران بازیگری‌ام را در این تیم به پایان خواهم رساند.

لواندوفسکی در فصل 19-2018 عملکرد خوبی داشته و در تمامی رقابت‌های برای بایرن مونیخ 22 گل زده است. او همچنین با هشت گل در حال حاضر برترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان اروپاست. او تنها پنج گل دیگر لازم دارد تا رکورد کلودیو پیزارو را به عنوان گلزن‌ترین بازیکن خارجی تاریخ بوندس‌لیگا بشکند.

فوتبال جهان| درخواست 30 میلیون پوندی بایرن برای انتقال هوملس به چلسی

 

لواندوفسکی 30 ساله در ابتدای سال در گفت‌و‌گویی با نشریه گاردین گفته بود که احساس می‌‌کند می‌تواند تا 5 سال دیگر در اوج به بازیگری‌اش ادامه دهد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟