Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@08:54:48 GMT

آخرین وضعیت ساخت "تگزاس2"؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۹۸۶۱

فیلمبرداری قسمت دوم فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی به پایان رسید. ناطقان: فیلمبرداری قسمت دوم فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان با حضور بازیگران برزیلی و پرتغالی در تهران به پایان رسید.

در این فیلم سینمایی، مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قسمت اول فیلم سینمایی «تگزاس» در سال جاری به نمایش درآمد و با فروش 14 میلیارد تومان همچنان چهارمین فیلم پُرفروش سال است.

در نخستین قسمت این فیلم سینمایی حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا، تی آگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم ایفای نقش کرده اند. منبع: ایرنا برچسب ها: فیلمبرداری ، تگزاس2 ، فیلم سینمایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلمبرداری تگزاس2 فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد