Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@14:37:33 GMT

انفجار گاز شهری در بوکان، دوباره حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۹۸۸۶

رکنا: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بامداد امروز، انفجار یک مغازه در خیابان استاد هیمن این شهر، خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز (دوشنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، اطلاع داده شد که مغازه‌ای در خیابان استاد هیمن (یکشوه) منفجر شده است که بلافاصله نیرو‌های امدادی سازمان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این انفجار به علت نشت گاز شهری رخ داده و خسارات مالی زیادی نیز از خود برجای گذاشته است، افزود: این سومین حادثه Incident نشت گاز شهری در سالجاری در بوکان بوده که متاسفانه با تشدید فصل سرما این آمار نیز در حال افزایش است.

فیضه در پایان با تاکید بر جدی گرفتن بحث نشت گاز شهری و مونوکسید کربن توسط شهروندان و استفاده از دستگاه‌های هشدار دهنده نشت گاز، هشدار داد که مردم باید بیشتر از گذشته، حساس بوده و به توصیه‌های ایمنی عمل نمایند.

انفجار و آتش سوزی گاز شهری در سال ۱۳۹۶ در بوکان بیش از دو کشته و سه مصدوم و میلیون‌ها تومان خسارات مالی از خود برجای گذاشت؛ همچنین ۳۱۵ مورد آتش سوزی طی سال جاری در این شهرستان مهار شده است که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بوکان دارای هفت ایستگاه آتش نشانی است که چهار ایستگاه آن در شهر بوکان، یک ایستگاه در شهر سیمینه و دو ایستگاه نیز در روستا‌های بخش مرکزی و سیمنه قرار دارد و هم اکنون با ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این آقایان شورای شهر تبریز را به رسوایی کشیدند +اسامی کامل و احکام دادگاه کانادا برای گلناز وکیلی چه تصمیمی گرفت؟ / سرنوشت باورنکردنی دختر ایرانی + عکس «بلاد عابدی» کیست؟ / این ایرانی را در مسکو از هتل دزدیدند! فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس در یکشنبه خونین مشهد چه گذشت؟ /10دی برای مشهدی ها سیاه شد ! تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! فیلم درگیری ناموسی نماینده مجلس با مامورپلیس در فرودگاه مهرآباد ! + جزییات تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش در انباری! فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکایت خانم بازیگر بانوی عمارت در دادسرای کرج ؟ / غریبه شوم کیست؟! سلطان تجهیزات پزشکی کشور محکوم شد + جزییات حکم این پسر 14 ساله می خواهد هر طور که شده خواهرش زنده بماند+ عکس مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث مدیر روابط عمومی حادثه در خیابان گاز شهری بوکان عکس فیلم خانواده تهران تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زندگی قتل اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین