Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:12:10 GMT

لیست پنهانی شفر، وسواس مدیران؛ مهاجم شفر کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۰۵۲۶

لیست پنهانی شفر، وسواس مدیران؛ مهاجم شفر کیست؟

استقلالی ها هنوز حتی از گزینه های خرید خود در خط حمله رونمایی نکرده اند و این موضوع را در سکوت پیگیری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالاتی که قرار بود برای آبی ها مملو از خبرهای خوب باشد مدت زمان زیادی است که در آرامش کامل سپری می شود و فعلا استقلالی ها هیچ خبر خوبی برای هواداران خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرایط در اردوگاه استقلال البته از نظر مدیران این باشگاه خیلی بحرانی نیست و امیرحسین فتحی و علی خطیر می گویند که دور از هیاهو برنامه های شفر را پیش می برند اما هنوز هیچ بازیکنی به ترکیب تیم اضافه نشده و کمتر از 4 روز تا شروع دور جدید تمرینات باقی مانده است.

 

*لیست یواشکی شفر
سرمربی استقلال لیست خود را ساعاتی قبل از خروج از تهران به سرپرست باشگاه تحویل داد و تمامی خواسته های خود را با اولویت بندی به فتحی ارائه کرد تا شاهد شروع روند نقل و انتقالاتی آبی ها باشیم.
حضور جپاروف و احتمالا نورافکن از مدت ها قبل رسانه ای شده بود و واسطه ای این خرید را تهدید نمی کرد اما موضوع مهاجم متفاوت بود؛ چشم شفر و استقلالی ها از گذشته ترسیده و آنها قصد دارند در آرامش لیست جدیدی را دنبال کنند. لیستی که قطعا متفاوت از گذشته است.

 

*همه چیز در سکوت
اگر از کلی گویی های مختلف مانند خرید مهاجم فیزیکی، موقعیت ساز و احتمالا آفریقایی عبور کنیم، لیست شفر کاملا پنهانی است و هیچکس در باشگاه استقلال فعلا هیچ جزییاتی را منتشر نکرده است.
سرمربی استقلال ترجیح داده همه چیز را به باشگاه بسپرد و باشگاه نیز به رسمی متفاوت از گذشته روند خرید را طی می کند. در لیست سرمربی استقلال بازیکنان زیادی حضور دارد و شفر اولویت های مختلفی را به باشگاه ارائه کرده و باید منتظر خبرهای جدید باشیم.

 

*فاصله کم تا اولتیماتوم
سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا لیست را قبل از شروع اردوی قطر تکمیل کنند و تا شروع اردو زمان زیادی باقی نمانده است. این فاصله کم تا اولتیماتوم کار مدیران استقلال را قطعا سخت خواهد کرد اما نوع رفتار آنها نشان داده که وسواس زیادی در این پرونده دارند و این وسواس ممکن است باعث عبور از اولتیماتوم شفر شود.


جمع بندی اتفاقات هفته های اخیر استقلال نشان می دهد فرصت زیادی تا مشخص شدن خرید استقلال باقی نمانده و باید در کمتر از یک هفته آینده منتظر اعلام خبر یک خرید مهم برای آبی ها باشیم.

استقلال تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1397 وینفرید شفر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1397 وینفرید شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟