Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: قیمت مرغ در ایلام باید با سازوکارهای قانونی و بویژه با افزایش عرضه کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، ایوب درویشی عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار ایلام اظهار داشت: هم اکنون قیمت مرغ کشتار روز و درب مرغداری در ایلام بالاست و باید باز سازو وکارهای قانونی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توزیع مرتب گوشت منجمد در بازار، توزیع مرغ های روز با قیمت پایین نسبت به بازار در مراکز مشخص در دستور کار مسئولان استان برای کاهش قیمت مرغ باشد.
معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید نسبت به جمع آوری مرغ فروشی های زنده در شهرهای استان نیز اقدام شود، تصریح کرد: برای کاهش مشکلات مرغداری های استان، بحث نهاده های دامی مرغداری استان با همکاری شرکت پشتبانی دام حل شود.
دروشی تاکید کرد: طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان مشکلی در بحث جوجه ریزی سطح مرغداری ها وجود دارد.
وی با اشاره به برنامه ریزی تامین میوه شب عید در استان، گفت: طبق اعلام جهاد کشاورزی استان بحث خرید، نگهداری و توزیع بدن هیچ مشکلی در این زمینه اجرایی می شود.

600 تن میوه شب عید در استان ذخیره می شود
رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: 200 تن سیب و 400 تن پرتقال به عنوان میوه شب عید در استان ذخیره سازی می شود.
سید محمدتراب میری با اشاره به اینکه قیمت مرغ در ایلام جزو قیمت های متوسط در کشور است، گفت: مرغداری های استان در بحث جوجه ریزی مشکلی ندارند و کشتارگاه استان هم فعال است.
وی افزود: نیاز روزانه استان بیش از 40 تن است و ظرفیت تولید هم اکنون حدود بین 90 تن در طول روز است، بنابراین مشکلی در بحث تامین مرغ در استان وجود ندارد.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استانداري ايلام تنظيم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته ،در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.
آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.
انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.
به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد