Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@17:11:43 GMT

بهره‌گیری از فضای مجازی در فرهنگ‌سازی ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۰۶۹۱

بهره‌گیری از فضای مجازی در فرهنگ‌سازی ترافیک


به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 10 دی ماه در نودوسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: بخشی از موضوع ترافیک، فرهنگ سازی بوده که این بخش به انسان‌ها بر می گردد و باید آن را رعایت کنند.
وی به اهمیت حل مشکلات ترافیکی اشاره کرد و افزود: برای این مسئله بایستی راهکارهای حل این معضل به صورت تخصصی از ابعاد مختلف بررسی شود و مواردی چون آموزش افراد در سنین مختلف، نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، به روز بودن تجهیزات عمومی، اعمال قوانین و مقررات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای آن چاره‌اندیشی شود.
آیت‌الله شاهرودی، از دستگاه های متولی ترافیک از جمله شهرداری و نیروی انتظامی خواست کارهای عملیاتی برای این مسئله را به کار بگیرند و اضافه کرد: آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی فرهنگ نیز می توانند در زمینه فرهنگ سازی ترافیک اقدام کنند.
وی به بهره‌گیری از فضای مجازی در فرهنگ‌سازی ترافیک نیز اشاره و اذعان کرد: فضای مجازی و رسانه‌ها ظرفیت خوبی برای پرداختن به مسئله ترافیک هستند که می‌توان در بخش نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از آن بهره گرفت.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت رفع مسائل ترافیکی گفت: بررسی مسائل و تصویب موارد تأثیرگذاری در تقویت فرهنگ ترافیکی و تعیین وظایف دستگاه های متولی ترافیک از وظایف شورای فرهنگ عمومی است. 

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه فعالیت می کند، یادآور شد: مسائل شرعی و انسانی در راس فرهنگ آورده شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی آیت الله حسینی شاهرودی ترافیک فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت