Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره بانک ملي ايران بر ضرورت رعايت مقررات تطبيق و مبارزه با پولشويي تاکيد کرد.
عضو هيات مديره بانک ملي ايران بر ضرورت رعايت مقررات تطبيق و مبارزه با پولشويي تاکيد کرد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، برات کريمي در بازديد امروز خود از اداره کل مديريت ريسک بانک ضمن تشريح اهميت و جايگاه حياتي اين اداره کل در برهه حساس کنوني نظام بانکي کشور، نقش تاثيرگذار آن در اتخاذ تدابير مناسب براي کاهش و کنترل مخاطرات در تمامي فعاليت ها نظير تاثيرگذاري پروژه اعتبارسنجي مشتريان در جهت تخصيص بهينه منابع و کاهش هزينه هاي وصول مطالبات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تبيين کرد.
همچنين کريمي با اشاره به ضرورت رعايت قوانين، مقررات و استانداردهاي بين المللي، مبحث تطبيق و نهادينه کردن فرهنگ آن را براي همه سطوح سازماني ضروري دانست و اظهار اميدواري کرد واحد تطبيق در ساختار سازماني جديد خود بايد ارائه دهنده خدمات بسزايي در جهت اعتلاي نام بانک ملي ايران باشد.
وي توجه به آموزش و افزايش دانش همکاران به ويژه در زمينه آشنايي با رويکردهاي نوين کسب درآمد در سطح نظام بانکي بين الملل و بانک هاي موفق دنيا را خواستار شد.
فريد مهدوي رييس اداره کل مديريت ريسک بانک ملي ايران نيز ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته، توضيحاتي درخصوص پيشرفت پروژه هاي در دست نظير جمله سيستمي کردن صورت هاي مالي بر اساس استاندارد گزارشگري مالي بين المللي (IFRS)، محاسبه نسبت کفايت سرمايه و پروژه مديريت ريسک نقدينگي، محاسبه نسبت پوشش نقدينگي، پياده سازي پروژه اعتبارسنجي مشتريان حقيقي، ارتقاي نظام کنترل هاي داخلي بر مبناي مديريت ريسک عملياتي در تمامي واحدهاي صف و... ارائه کرد.
در پايان نيز دو نفر از کارکنان اين اداره کل که اقدام به تاليف و چاپ کتابي درخصوص موضوع ريسک و روش هاي آناليز آن کرده بودند، با اهداي مورد لوح تقدير قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود