Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@02:50:15 GMT

چه کسی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را می‌بندد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۱۱۸۸

چه کسی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را می‌بندد؟

تیم ملی ایران ۵ روز دیگر باید اولین بازی خود را در جام ملت‌ها برابر یمن برگزار کند و در این بین ۵ بازیکن این شانس را دارند تا با بازوبند کاپیتانی تیم ملی وارد زمین بازی شوند.

بعد از خداحافظی جواد نکونام از فوتبال کی روش ترجیح داد بازوبند کاپیتانی تیمش را به اشکان دژاگه بدهد و در حال حاضر او رهبر اول تیم ملی در زمین است، اما موضوعی که در این بین وجود دارد این است که این بازیکن مدت‌ها است که جایی در ترکیب ثابت تیم ملی ندارد و به همین دلیل است که این موضوع شانس سایر بازیکنان را برای بستن بازوبند تیم ملی زیاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم ماجرا این است که اشکان دژاگه نه مسن‌ترین بازیکن تیم ملی است و نه با سابقه ترین، مسن‌ترین بازیکن تیم ملی ایران منتظری ۳۵ ساله است و احسان حاج صفی با ۱۰۰ بازی ملی با سابقه‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

کاپیتان دوم تیم ملی مسعود شجاعی است، بازیکنی که وضعیتی مشابه به دژاگه دارد و احتمال اینکه او در ترکیب ثابت تیم ملی حضور نداشته باشد زیاد است و با این شرایط کی روش احتمالا بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازیکن دیگری خواهد داد.

شجاعی با ۸۰ بازی ملی و ۳۴ سال سن بعد از منتظری مسن‌ترین و بعد از حاج صفی با سابقه‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی است و در صورتی که دژاگه در ترکیب نباشد، او بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست، البته به شرط اینکه خودش در ترکیب باشد.

منتظری به عنوان بازیکنی که با ۴۸ بازی ملی چهارمین بازیکن با سابقه تیم ملی است، سومین کاپیتان تیم ملی است، ولی او هم احتمالا در جام ملت‌ها پشت خط مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی خواهد ایستاد و بعید است شانس زیادی برای بازی کردن پیدا کند.

در این بین، اما با سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی احتمالا کاپیتان اصلی این تیم در جام ملت‌ها خواهد بود؛ احسان حاج صفی سال‌ها است سمت چپ خط دفاعی تیم ملی را قبضه کرده و از ۳ بازیکن کاپیتان تیم ملی شانس بیشتری برای بازی کردن دارد. پس او احتمالا در بخش زیادی از بازی‌های جام ملت‌ها کاپیتان تیم ملی ایران خواهد بود و تیم کی روش را در داخل زمین رهبری می‌کند.

اما امید ابراهیمی بازیکنی است که در جام جهانی برای دقایقی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. او با ۳۸ بازی کم سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی است، ولی چون دژاگه، منتظری و شجاعی احتمالا بازیکن ثابت تیم ملی نیستند، اگر احسان حاج صفی در ترکیب نباشد یا از زمین بازی تعویض شود، او شانس زیادی برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی خواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)