Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پدیده خراسان، جلسه مشترک مدیران شرکت پدیده مادر و شرکت شهر خودرو با موضوع انتقال باشگاه پدیده در مشهد برگزار شد.

در این جلسه که انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده به همراه زارع صفت و بکائیان اعضا هیئت مدیره این شرکت و حمیداوی مدیرعامل و شهام نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شهر خودرو، به همراه برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور داشتند، طرفین برای انتقال مالکیت باشگاه پدیده به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس توافق اصولی این انتقال برای در اختیار گرفتن باشگاه پدیده بر اساس مصوبه ستاد تدبیر استان، به شرکت شهر خودرو انجام و قرار شد توافقنامه مکتوب و رسمی آن نیز در جلسه چهارشنبه هفته جاری به امضا برسد.

بیشتر بخوانید:

دلیل محرومیت بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده چیست؟

صدرنشینی تیم فوتبال پدیده خراسان تثبیت شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فروش امتیاز باشگاه های لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی