Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهمئی از عدم اجرای پروژه 30 میلیارد تومانی ایستگاه برق در این شهرستان گلایه کرد و گفت: زمانی که این ایستگاه تنها با 30میلیارد تومان راه اندازی می شد متاسفانه در اولویت قرار نگرفت و امروز بیش از 120میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حکمت الله سنایی با اشاره به مشکلات حوزه برق شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه شهرستان بهمئی در حوزه برق مشکلات بسیار فراوانی دارد به طوری که تابستان گذشته یکی از تابستان های سخت برای مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضعف شدید و افت ولتاژ برق در تابستان گذشته باعث شد تا گلایه مردم را نیز به همراه داشته باشد که باید شرکت توانیر فکری اساسی برای رفع این معضل نمایند.

 

فرماندار شهرستان بهمئی تصریح کرد: متاسفانه زمانی که شرکت نیروی برق استان می توانست ایستگاه برق شهرستان بهمئی را تنها با 30میلیاردتومان تکمیل و راه اندازی کند با کمبود اعتبارات مواجه و از اولویت این شرکت خارج شد که امروز برای تکمیل و راه اندازی این پروژه مبلغی افزون بر 120میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تامین این اعتبار واقعاً دشوار است.

 

وی تاکیدکرد: ضعف و افت ولتاژ برق در شهرستان بهمئی باعث فرار سرمایه گذاران خواهد شد به طوری که دیگر پشت سر خود را نگاه نخواهند کرد.

 

سنایی اظهارکرد: مهمترین پروژه های شهرستان بهمئی در حوزه راهسازی پروژه لیکک به جایزان، لیکک به بهبهان، لیکک به باغملک و لنده به تشان است که با تکمیل این پروژه های شاهد ارتقای توسعه راه ها در این شهرستان و تسریع در رفت و آمد سایر شهرستان های همجوار به استان خوزستان و اصفهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل