Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقانی فیروزآبادی، از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد دهقانی فیروزآبادی، در حکمی ازسوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند منصوب شد.

در حکم دهقانی که از سوی حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت صادر شده، آماده است:    جناب آقای دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی   به موجب ابلاغ ۲۸ آبان و براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی شما به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند منصوب می‌شوید تابه یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانو نمداری، اعتدا لگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری