Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- میزگرد' ورزش روستاها، چالش ها و راهکارها' روز دوشنبه با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه و مسوولان در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این کارشناسان، بی توجهی برنامه ریزان ، نبود اعتبارات، نداشتن حداقل امکانات، ندادن سهم بودجه مربوط، نگرش غلط، نبود برنامه ریزی مناسب، نداشتن راهبرد علمی و عملی را از جمله مهمترین چالش های فراروی ورزش روستایی ذکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنان یادآور شدند این در حالی است که حدود 29 درصد جمعیت کشور در روستاها سکونت دارند که متاسفانه به تناسب جمعیت امکانات مربوط در بخش های مختلف به روستاییان ارایه نمی شود.
در این میزگرد، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان ،علی صفایی دبیر هیات ورزش روستایی استان اصفهان ، داود نصر اصفهانی مدرس دانشگاه و رییس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و مهدی سلیمی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان حضور داشتند.
گزارش تکمیلی این میزگرد به زودی در سایت ایرنا منتشر می شود.
/6026/8114

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش روستاها ميزگرد ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود