Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی سارا سادات خادم‌الشریعه  با ۲۴۶۸ واحد ریتینگ و ۲ پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده بیست و یکم برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان جای گرفت.

خادم الشریعه در بخش سریع شطرنج بازان جهان با ریتینگ ۲۴۶۰ در رده هفدهم و در بخش برق آسا با ریتینگ ۲۴۶۱ در رده یازدهم جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بخش استاندارد شطرنج‌بازان جهان نیز پرهام مقصودلو با ۲۶۷۹ واحد ریتینگ با هفت پله سقوط و کاهش ۹ واحد ریتینگ در رده شصت و شش قرار گرفت. او در بخش برترین‌های جوانان جهان با دو پله صعود در رده دوم قرار گرفته است.

در بخش استاندارد جوانان جهان علیرضا فیروزجا با ۲۶۱۸ واحد ریتینگ در رده هفتم، سید محمد امین طباطبایی با ۲۶۰۲ واحد ریتینگ در رده دوازدهم، شاهین لرپرزنگنه با ۲۴۹۳ واحد ریتینگ در رده شصت و شش، آرین غلامی با ۲۴۸۸ واحد ریتینگ در رده هفتادو یکم و آرش طاهباز با ریتینگ ۲۴۶۸ در رده ۱۰۱ جهان ایستاده‌اند.

در بخش دختران جوان جهان نیز مبینا علی‌نسب با ریتینگ ۲۲۵۶ (ریتینگ ماه قبل ۲۲۵۶، ۳۲ رده ماه قبل) و ۹ پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده چهل و یکم قرار گرفته است.

در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار دارد. علیرضا فیروزجا و پویا ایدنی نیز در رده دوم و سوم ایستاده‌اند. سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم‌مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق‌پور، شاهین لرپری زنگنه، آرین غلامی و سیدخلیل موسوی در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان دختران ایران، سارا سادات خادم‌الشریعه در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. مبینا علی نسب، میترا حجازی‌پور،  هانیه خلجی، مینو عسگری‌زاده، درسا محمدابراهیم خان ابری، آناهیتا زاهدی فر و انوشا مهدیان در رده‌های بعدی جای گرفتند. ایران در این ماه همچنان با میانگین ریتینگ ۲۵۵۵ در رده بیست‌وپنجم جهان قرار گرفته است.

در بخش استاندارد مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با ۲۸۳۵ واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنج‌بازان جهان در بخش استاندارد قرار دارد و فابیانو کاروانا آمریکایی با ۲۸۳۸ واحد ریتینگ در رده دوم ایستاده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان نیز هو یفان با ۲۶۶۲واحد همچنان صدرنشین است.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران برق جدول جهان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان

امید سحرخیز معاون بازرس ویژه رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان... - اخبار بازار -

امید سحرخیز معاون بازرس ویژه رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع مقاطع فولادی و ریل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان نقطه قوت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و در این فرصت شایسته می دانم به همه کارگران و مهندسین پر تلاش ذوب آهنی خدا قوت بگویم و برای این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم.  
وی افزود : در سفر رییس جمهور به اصفهان، مدیرعامل ذوب آهن گزارش کاملی از وضعیت این شرکت ارائه نمودند که مورد توجه رییس جمهور قرار گرفت و بر این اساس و با دستور معاون اول ایشان، اصلاح نرخ گاز برای کوره بلندی ها و ذوب آهن اصفهان ابلاغ شد.  
معاون بازرس ویژه رییس جمهور ادامه داد : ذوب آهن اصفهان در دو جبهه کلیدی و عمرانی کشور که ساخت مسکن و توسعه خطوط ریلی می باشد به واقع خوش درخشیده است. تیرآهن های بال پهن تولیدی این شرکت ایمنی، تسریع در ساخت و ساز و کاهش قیمت تمام شده ساختمان را در پی دارد که همه این پارامترها در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و بلندمرتبه سازی ها، بنیادی هستند.  
ذوب آهن اصفهان با ساخت ریل، بر واردات آن خط بطلان کشید  
امید سحرخیز اضافه کرد : ریل ذوب آهن اصفهان کلیه خطوط متروی کشور و راه آهن سراسری را پوشش می دهد، محصولی که سالیان قبل وارد می شد اما بدست کارگران و مهندسین پر تلاش ایرانی ساخته و خط بطلان بر واردات آن کشیده شد.  
معاون بازرس ویژه رییس جمهور گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک برند مطرح در بخش صادرات و ارزآوری برای کشور نیز موفقیت های ارزنده ای کسب نموده است و نام بلند جمهوری اسلامی ایران را به دنیا معرفی نموده که قطعاً برای توسعه آن نیز برنامه ریزی خوبی در دست اقدام دارد.  
وی گفت : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید کوره بلندی به مواد اولیه متفاوت نیاز دارد و در این زمینه مجموعه وزارت صمت نیاز است حمایت بیشتری از این شرکت داشته باشد و ما هم به عنوان مجموعه دولت همواره از این بنیان گذار تولید فولاد در ایران حمایت می کنیم.

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!