Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@23:31:58 GMT

شوکه شدن این زن پس از دیدن صحنه ای وحشتناک در توالت خانه+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۲۴۴۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: وجود مار کبری در توالت فرنگی موجب ترس اهالی یک خانه شد.

حجم ویدیو: 7.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن خانواده تایلندی پس از اینکه به توالت خانه شان مراجعه می کند با یک مار کبری روبه رو می شود و به بقیه اهالی منزل این اتفاق را خبر می دهد که در ادامه آنها با استفاده از یک ابزار حیوان را از چاه خارج کرده وسپس آن را به بیرون از خانه می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این آقایان شورای شهر تبریز را به رسوایی کشیدند +اسامی کامل و احکام حمله تند مجری زن پرحاشیه به محسن رضایی / لطفا به ما رحم کنید اعتراف رئیس‌جمهور به اقدام شیطانی با خدمتکارش!+عکس هشدار / یخبندان شدید در انتظار مردم ایران دادگاه کانادا برای گلناز وکیلی چه تصمیمی گرفت؟ / سرنوشت باورنکردنی دختر ایرانی + عکس فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس در یکشنبه خونین مشهد چه گذشت؟ /10دی برای مشهدی ها سیاه شد ! تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش در انباری! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکایت خانم بازیگر بانوی عمارت در دادسرای کرج ؟ / غریبه شوم کیست؟! سلطان تجهیزات پزشکی کشور محکوم شد + جزییات حکم ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث حیوان فیلم ترس مار کبری ساعت عکس تهران خانواده فیلم زندگی تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد اتوبوس تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • کینه قدیمی
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است