Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:17:43 GMT

تاکید علم الهدی بر انتقال سریع باشگاه پدیده

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۲۹۸۹

امام جمعه مشهد در دیدار با مدیران ورزشی و فوتبالی خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه در چند وقت اخیر ورزش استان از حالت ورشکستگی خارج شده است. آفتاب‌‌نیوز : امام جمعه مشهد در دیدار با مدیران ورزشی و فوتبالی خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه در چند وقت اخیر ورزش استان از حالت ورشکستگی خارج شده است.
در این دیدار که فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان، برادران رییس هیات فوتبال ،جواد وطن خواه مدیرعام باشگاه پدیده خراسان و برخی دیگر از مدیران ورزشی حضور داشتند، آیت الله علم الهدی اظهار کرد: شایسته مشهد این نیست که به عنوان یک شهر مذهبی و پایگاه بزرگ شیعیان وضعیت ورزشش در حالت ورشکستگی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان ادامه داد: الحمدلله در بسیاری از عرصه ها پیشرو بودیم و هستیم اما در ورزش اینگونه نبود، شهر ما در عرض خودش در ورزش، شهر ورشکسته ای بود، هر چند که شرایط این روزها بسیار متفاوت شده است.
وی با اشاره به هزینه های دولت برای برخی از تیم های خاص گفت: متاسفانه کمک دستگاه های دولتی هم شامل تیم های ورزشی شهر ما نشد، در حالی که کمک به این تیم ها سبب احیا ورزش در شهر و استان خواهد بود.
وی افزود: وجهه جهانی مشهد در منظر اسلام، توجه بیشتر به ورزش این شهر را می طلبد. در عرصه بین المللی هم حضور۳۰ میلیون زائر داخلی و ۴ میلیون زائر خارجی در شهر مشهد و آمدنشان برای تماشای ورزش میتواند جلوه بین المللی خوبی را برای مشهد به دنبال داشته باشد.وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: خوشبختانه این تیم توانسته است با دست خالی و در بین تیم هایی که دستشان در جیب دولت است در بالای جدول مسابقات قرار بگیرد و دل مردم مشهد را شاد کند.
آیت الله علم الهدی با اشاره به تلاش های وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: ایشان یک فرد کاملا ارزشی و ولایی است که توانسته کار بزرگی را به اتفاق همکارانش انجام دهد و باید از ایشان تقدیر شود.شما و همکارانتان در باشگاه پدیده با شروع کار از صفر با وضع اقتصادی موجود و ورشکستگی شرکت پدیده این باشگاه را به نقطه اوجی رسانده اید که نشان دهنده نبوغ شما در این باشگاه است؛ بنده به سهم خودم از شما تشکر می کنم.
وی افزود: تیم پدیده با نتایجی که کسب کرده است ، به ورزش استان ما آبرو داد. این را بدانید در محضر حضرت رضا(ع) عمل شما، عمل ارزشی است چون این شهر و استان آبروی حضرت است.
امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به دغدغه مردم برای انتقال این باشگاه گفت: مردم از این موضوع نگران هستند و این خوب نیست که اتفاقی که باعث خوشحالی مردم می شود و ستاد تدبیر و دادستانی نیز با آن موافق هستند با تاخیر روبرو باشد‌.
وی خطاب به مدیران بخش خصوصی که برای این انتقال اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: سرمایه گذاری شما در این عرصه بسیار ارزشمند و پربرکت خواهد بود و امیدوارم نظر عنایت حضرت رضا(ع) شامل شما بشود.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علم الهدی باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!

این زن با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد. این زن که فای نام دارد با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می‌کند که ۱۰ فرزند از ۶ همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه برعکس است. چند شوهری در هیچ فرهنگی توجیه نشده و امری غیر قابل پذیرش است. به نظر می‌رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می‌برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.

این روز‌ها به کرات شاهد چنین اخباری در شبکه‌های اجتماعی هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تخصص خاصی وجود نداشته باشد، عده‌ای دست به چنین کار‌هایی می‌زنند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می‌شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن از ۸ مرد مختلف در برابر ترول‌های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر تعجب کرده اند که آیا او از چند بابای نوزادش برای تامین مالی استفاده می‌کند. خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می‌دهد او فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر فرزندانش را از کجا پیدا می‌کند، گفت: اگر یک بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می‌گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می‌خواهد ۱۹ فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدیویی که بیش از ۲.۹ میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

منبع: فانیگما

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402