Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی ایران برابر قطر در آخرین نبرد تدارکاتی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا بازتاب‌هایی در روزنامه‌های این کشور داشت. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه با نتیجه 2 بر یک از سد قطر گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های ایران را مهدی طارمی (17) و سردار آزمون (46) به ثمر رساندند و تک گل قطر را حسن الهیدوس (42 - پنالتی) وارد دروازه ایران کرد.

روزنامه الوطن قطر در نسخه امروز خود در مطلبی با عنوان «آزمایش قوی» نوشت: بازی که تجربه بسیار قوی برای قطر بود را واگذار کردیم. بازی در نیمه نخست با تساوی یک - یک پایان یافت اما در نیمه‌دوم سردار آزمون زننده گل دوم ایران بود. این بازی آزمایش قوی برای هر 2 تیم قطر و ایران  در مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود.

روزنامه العرب قطر نیز نوشت: قطر تجربه خوب بازی با ایران را در نهایت با شکست به پایان رساند. قطر در 2 بازی اخیر تدارکاتی برابر الجزایر و ایران توان زیادی را به کار برد و انتظار می‌رود با استراحت یک روزه مواجه شوند.

روزنامه الرایه قطر نیز تیتر شکست عنابی‌ها در تجربه بازی با ایران می‌نویسد: این بازی یک تجربه بسیار قوی برای قطر در آخرین مرحله آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود که با شکست پایان یافت. در این بازی بازیکنان قطر به خوبی جنگیدند و فیلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی چهره اصلی تیمش را برای نخستین نبرد آسیایی برابر لبنان شناخته است.

روزنامه استاد الدوحه در صفحه نخست خود آورده است: قطر در بازی پایانی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه خلیفه دوحه مغلوب ایران شد.

جام ملت‌های آسیا از 15 دی با شرکت 24 تیم در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارجه امارات آغاز خواهد شد. ایران در گروه D در کنار تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد. قطر نیز در گروه E با تیم‌های ملی کره‌شمالی، لبنان و عربستان رقابت می‌کند.

برتری ایران مقابل قطر با گلزنی زوج آزمون و طارمی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!