Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه مياندوآب گفت: مصرف گاز CNG امسال در جنوب آذربايجان غربي نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 45 درصد افزايش همراه است.

داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در سال جاري بيش از 126 ميليون مترمکعب گاز طبيعي CNG در 48 باب جايگاه در شهرهاي مختلف جنوب استان توزيع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين ميزان مصرف CNG موجب صرفه جويي در مصرف بيش از 126 ميليون ليتر بنزين در جنوب آذربايجان غربي شده است.
فعال پور با اشاره به مصرف ميانگين روزانه حدود 460 هزار مترمکعب گاز طبيعي در منطقه مياندوآب، افزود: افتتاح 2 باب جايگاه CNG، تمايل صاحبان خودروهاي دوگانه سوز براي استفاده از سوخت پاک، افزايش مسافرت ها و در مدار بودن تمامي جايگاه هاي CNG و تلاش کارشناسان حوزه سي ان جي اين منطقه براي ارائه خدمات مطلوب به صورت شبانه روزي به شهروندان و مسافران از دلايل افزايش مصرف و استقبال مردم از اين سوخت پاک است.
وي در ادامه از احداث چهار باب جايگاه CNG با پيشرفت بالاي 90 درصد با مشارکت بخش خصوصي در شهرهاي بوکان، مياندوآب و مهاباد خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره برداري از اين جايگاه ها، تعداد جايگاه هاي عرضه گاز طبيعي در جنوب آذربايجان غربي به 52 باب افزايش مي يابد و مدت زمان سوختگيري هم به حداقل مي رسد.
فعال پور بيان کرد: تعداد 21 باب جايگاه CNG (تک منظوره ) و 27 باب جايگاه دو منظوره در جنوب آذربايجان غربي به صورت شبانه روزي در امر توزيع سوخت پاک فعاليت دارد.
به گزارش ايرنا، شرکت نفت منطقه مياندوآب يکي از مناطق 37 گانه نفتي کشور است که مسووليت تامين و توزيع فرآورده هاي نفتي به 9 شهر جنوب آذربايجان غربي شامل مياندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پيرانشهر، نقده، اشنويه، شاهين دژ و تکاب را بر عهده دارد.
مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
9871/6185/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی