Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در يکي از مسابقات هفته بيست و يکم ليگ برتر انگليس چهارشنبه شب منچستريونايتد به تاين‌سايد سفر مي‌کند تا در ورزشگاه سنت جيمز پارک برابر نيوکاسل صف آرايي کند.
به گزارش آريا، پل پوگبا مي‌تواند در بازي برابر نيوکاسل به رکورد 12 ساله کريس رونالدو دست يابد. منچستريونايتد که در 3 بازي اخير تحت نظر اوله گونار سولسشائر به پيروزي رسيده و مجموعا 12 بار دروازه رقباي خود را باز کرده در اين بازي به مصاف تيمي خواهد رفت که در بين تيم هاي نيمه پاييني جدول، مشترکا بهترين خط دفاعي را در اختيار دارد و با داشتن مردي چون رافائل بنيتس روي نيمکت، نشان داده تيمي است که هرگز نبايد آن را دست کم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما اميد مرد نروژي به مردان احيا شده اش نظير مارکوس رشفورد، آنتوني مارسيال و به خصوص پل پوگبا است. پوگبا که در دوران مورينيو در فصل 19-2018، مجموعا 3 گل و 3 پاس گل در ليگ برتر به نام خود ثبت کرده بود، در همين 3 بازي به آمار حيرت انگيز 4 گل و 3 پاس گل رسيده تا شائبه تاثير اختلافات او با مورينيو بر عملکردش بيش از پيش مطرح شود.
پوگبا در نخستين بازي سولسشائر برابر کارديف دو پاس گل به هررا و لينگارد داد، در بازي برابر هادرزفيلد 2 گل از پشت محوطه جريمه به ثمر رساند و در جريان برد 4-1 برابر بورنموث، با 2 گل و يک پاس گل يکي از بهترين نمايش هاي خود در پيراهن منچستريونايتد را ارائه داد. نمايشي که منجر شد وبسايت معتبر هواسکورد با نمره 10 از 10، او را به عنوان بهترين بازيکن هفته بيستم ليگ برتر برگزيند.
پوگبا که در دو بازي گذشته خود دبل کرده، اکنون اميدوار است برابر نيوکاسل براي سومين ديدار متوالي ليگ برتري دبل کند؛ اتفاقي که پيش از اين در تاريخ ليگ برتر، تنها يک بار براي بازيکنان منچستر رخ داده است. به نقل از وبسايت رسمي ليگ برتر انگليس، در تاريخ 26 ساله ليگ برتر، تنها يک بازيکن منچستريونايتد توانسته در 3 ديدار متوالي دبل کند و او کسي نيست به جز کريس رونالدو.
رونالدو در روز 23 دسامبر 2006 و در جريان پيروزي 3-0 شياطين سرخ مقابل آستون ويلا در دقايق 58 و 85 گلزني کرد، 3 روز بعد و در پيروزي 3-1 مقابل ويگان در باکسينگ دي در دقايق 47 و 51 دبل کرد و بالاخره در روز 30 دسامبر و در پيروزي 3-2 مقابل ريدينگ در دقايق 59 و 77 دروازه حريف را فروريخت تا اين رکورد را به نام خود ثبت کند. نکته جالب آن که ديگر گلزن منچستريونايتد در بازي مقابل ويگان و ريدينگ، اوله گونار سولسشائر سرمربي کنوني قرمزها بود.
رونالدو در فصل 07-2006 با 17 گل، بهترين گلزن منچستريونايتد در ليگ برتر شد. پوگبا نيز اکنون با 7 گل، در کنار روملو لوکاکو مشترکا دومين گلزن برتر فصل يونايتد (بعد از مارسيال 8 گله) محسوب مي‌شود. با برجسته شدن نقش پوگبا در تيم جديد يونايتد و سخنان سولسشائر درباره لزوم ساختن يونايتد بر محوريت پوگبا، مي‌توان انتظار گل هاي بيشتري را از هافبک قهرمان جهان داشت.
جاي تعجب نداشت که سولسشر از نمايش پل پوگبا کاملا راضي باشد. او در ستايش از اين هافبک توانمند اظهار داشت:
نمايش بسيار بسيار سطح بالايي از يک هافبک بود چون همه چيز داشت. تلاشي که کرد، خطرناک بودنش درون محوطه جريمه، برتري در نبردهاي هوايي، تکل‌هاي موفقيت آميز و بدون حرکات نمايشي. فقط کنترل، پاس و حرکت؛ او موثر بازي کرد. پل مي‌داند وقتي اين گونه بازي کند، در بهترين فرم به سر مي‌برد. شايد فقط يک توپ را در ميانه‌هاي نيمه دوم از دست داد که مي‌توانست روي آن بهتر کار کند و فارغ از آن ديگر نمي‌توانست بهتر از اين باشد. همان گونه که به تمامي بازيکنان گفتم، مي‌خواهيم شاهد بهترين عملکردشان باشيم، مي‌خواهيم از کار خودشان لذت ببرند و خودشان را در سبک بازي ما ابراز کنند. واقعا همه آن‌ها در سطح بالايي ظاهر شدند.  

پل پوگبا، ستاره بي چون و چراي اين روزهاي منچستريونايتد، از اين مي‌گويد که تيمش با وجود در پيش داشتن مسيري بلند، راه درستي را انتخاب کرده است. به گزارش BBC Sport، دو گل و يک پاس گل در جريان پيروزي 4-1 منچستريونايتد مقابل بورنموث، باز هم پوگبا را در رأس کار قرار داد. اين بازيکن در مصاحبه پس از بازي عنوان کرد:
به اين برد نياز داشتيم و نمايش خيلي خوبي هم به اجرا گذاشتيم. در حال برگشتن هستيم و هنوز راه درازي در پيش است اما به پايان رساندن سال به اين شکل، زيباست.
پوگبا همچنين در مورد تحول خودش زير نظر اوله گونار سولسشر توضيح داد:
ما منچستريونايتد هستيم و بايد در صدر جدول حاضر باشيم. اين حاصل واکنش تمامي بازيکنان است و همه در حال لذت بردن از کار خودشان هستند. شرايط متفاوت است؛ ما با سرمربي قبلي هم برنده بازي‌ها مي‌شديم ولي سبک کنوني تيم فرق مي‌کند. حالا بيشتر تهاجمي هستيم و فرصت‌هاي بيشتري مي‌سازيم؛ اين همان سبکي است که خواستار بازي کردن بر اساس آن هستيم. هميشه خواستار انجام کارهاي بيشتري هستم ولي مي‌خواهم براي تيم و به شکل ساده بازي کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوگبا آمار خيره کننده بازگشت به اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری