Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهار از صدور حکم دادگاه برای کارخانه کارتن سازی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه پارچیان در گفتگو با خبرنگار نافع گفت: در پی شکایت اداره محیط زیست و تعدادی از ساکنین شهرک فرهنگیان شهر بهار از کارخانه کارتن‌سازی، حکم دادگاه صادر شد و  این واحد آلاینده به ۶ ماه عدم فعالیت و مدیر عامل آن نیز به ۶ ماه حبس تعزیری  محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته در حکم مهلتی هم برای تجدید نظر قرار داده شده و ممکن است در این تجدید نظر حکم تغییر کند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهار در پاسخ به اینکه آیا این حکم بازدارنده خواهد بود یا خیر گفت: از وقتی که بحث شکایت از این واحد مطرح شد، این واحد هم اقداماتی در زمینه کم کردن آلایندگی انجام داده و اقدام به خریداری زمین مجاور کارخانه کرده  تا با ایجاد حوضچه تصفیه آب و سیستم بازچرخانی آب تا حدودی از میزان بوی نامطبوع ایجاد شده بکاهند و تا جایی که مطلع هستیم چندین دستگاه فیلتر هم در این باره خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این حکم بازدارنده باشد و باعث از بین رفتن آلایندگی این واحد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر