Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی فومن از دستگیری 2 سارق مساجد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ " محسن جعفرزاده " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing از مساجد شهرستان فومن شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده توسط ماموران پلیس آگاهی منجر به شناسایی و دستگیری 2 متهم در این پرونده‌ها شد افزود: متهمان در بررسی فنی پلیس به 3 فقره سرقت وسایل و وجه نقد از مساجد فومن اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه متهمان 28 و 37 ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مزاحم خانم ها سبیل اش را از دست داد تا زندان نرود ! این مرد تهرانی قلبش را به فروش گذاشت ! +عکس گفتگو با شیر دختر تهرانی که 2 شبانه روز در ارتفاعات توچال زنده ماند / رام کردن گرگ ها راننده هم مقصر حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد معرفی شد اعدام قاتل بی رحم زن و دختر 14 ماهه مشهدی+ عکس شگفت‌زده شدن تماشاگران فوتبال از دیدن صحنه ای عجیب+ عکس دردسرهای یگانه دختری که پسر است / پسرها هنگامی که واقعیت را می فهمیدند مرا ترک می کردند شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تیمسار صاحب نام در مقابل طلبکارش بی خیال همسرش شد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف رئیس‌جمهور به اقدام شیطانی با خدمتکارش!+عکس حمله تند مجری زن پرحاشیه به محسن رضایی / لطفا به ما رحم کنید

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing اخبار حوادث مسجد دستگیری مرد دستگیر فومن عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زن قتل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند