Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:25:45 GMT

گری اولدمن دوباره «چرچیل» می‌شود/ نقشی که تمام نشد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۵۹۵۱

گری اولدمن دوباره «چرچیل» می‌شود/ نقشی که تمام نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، گری اولدمن بازیگر انگلیسی که برای ایفای نقش وینستون چرچیل در فیلم «تاریک‌ ترین لحظات» جایزه اسکار بازیگری را برده است در گفتگو با «برنامه امروز» رادیو بریتانیا اعلام کرد که دوباره می خواهد نقش وینستون چرچیل را بازی کند.

این بازیگر ۶۰ ساله انگلیسی گفت: من فقط به ظاهر این کاراکتر پرداختم و به عمق آن وارد نشدم و فکر می کنم باید فصل دیگری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولدمن در ادامه گفت که در حال حاضر به همراه راندولف چرچیل نوه بزرگ وینستون چرچیل روی اقتباس داستان کوتاه «رویا» نوشته وینستون چرچیل نخست وزیر سابق بریتانیا کار می کند.

در داستان کوتاه «رویا» که در سال ۱۹۴۷ می گذرد، وینستون چرچیل که به صورت آماتور نقاشی می کند در حین کار روی پرتره نقاشی پدر درگذشته اش لرد راندولف چرچیل، روح وی را ملاقات می کند.

اولدمن تاکید کرد که این اثر ممکن است یک فیلم یا یک کار تلویزیونی شود.

او همچنین گفت که دوست دارد نقش راندولف چرچیل، پدر وینستون را ساموئل وست همبازیش در فیلم «تاریک‌ ترین لحظات» ایفا کند. 

کد خبر 4500956

منبع: مهر

کلیدواژه: بریتانیا گری اولدمن وینستون چرچیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • زنگ خطر سقط جنین در جامعه
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود