Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@06:22:40 GMT

جشنواره «زنگ آب» در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۷۳۷۱

جشنواره «زنگ آب» در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، روز گذشته، ۱۰ دی ماه، در جریان جشنواره زنگ آب در سالن کانون فرهنگی و تربیتی بعثت، با اشاره به اهمیت آب در زندگی روزمره انسان‌ها اظهار کرد: رعایت اصول مصرف درست آب ازسوی والدین و دانش‌آموزان مورد تأکید است، چنان‌که با حداقل آب هم می‌توان وضو گرفت یا مسواک زد که با توجه به کمبود آب در کشور، از کم‌ترین کار‌هایی است که می‌وان در راستای صرفه جویی و هدر ندادن این نعمت بزرگ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با زبان و ادبیات کودکانه راه‌های صحیح مصرف بهینه آب را آموزش داد و به صورت عملی با یک لیوان آب وضو گرفت و ضمن طرح پرسش‌هایی در خصوص آب دانش‌آموزان را به چالش کشید.

اوضاع کشور از نظر آب و سفره‌های زیر زمینی خوب نیست
در این مراسم، حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار نیز با تأکید بر مصرف بهینه آب تصریح کرد: آب ماده‌ای بسیار مهم و حیاتی است، اما اوضاع کشور از نظر آب و سفره‌های زیر زمینی خوب نیست.
قبادی با بیان اینکه برای مشکل کم‌آبی عزم همگانی لازم است، اضافه کرد: با فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب هم در مصارف کشاورزی و هم در زندگی روزمره می‌توانیم کم آبی را مدیریت کنیم تا در آینده دچار بحران آب نشویم، زیرا آب را نمی‌توان دوباره تولید کرد.
فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه فرهنگ‌سازی باید از مدارس شروع شود، تأکید کرد: معلمان باید در مدارس طریقه درست و بهتر استفاده کردن آب را به دانش‌آموزان آموزش دهند و دانش‌آموزان نیز در صورت مشاهده هدر رفت آب وارد عمل شده و تذکر دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل فرهنگی زنگ آب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند