Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم سينمايي «سونامي» نخستين ساخته ميلاد صدرعاملي يکي از آثار پذيرفته شده در بخش فيلم‌هاي اول جشنواره سي و هفتم فيلم فجر است.
به گزارش آريا، موسيقي فيلم سينمايي سونامي توسط کريستف رضاعي ساخته شده است که با توجه به فضاي غالب بر فيلم، مي‌توان آن را تجربه متفاوتي در کارنامه کاري او محسوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين فيلم سينمايي به چالش هاي رقابتي ورزشکاران مي‌پردازد و فيلمنامه آن را ميلاد صدرعاملي و علي اصغري به طور مشترک به نگارش درآورده اند. فيلم سينمايي “سونامي” به کارگرداني “ميلاد صدرعاملي” حال پس از پايان مراحل تدوين و صداگذاري خود را براي حضور در جشنواره فيلم فجر آماده مي‌کند.
تدوين فيلم سينمايي “سونامي” توسط بهرام دهقان چندي پيش به پايان رسيد. فيلمبرداري اين فيلم سينمايي 72 جلسه، در تهران و اطراف آن به طول انجاميد و مراحل فني آن به تازگي آغاز شده است.
بهرام رادان، رعنا آزادي ور، مهرداد صديقيان، فرشته حسيني، محمدرضا غفاري، اميرمهدي ژوله، عليرضا شجاع نوري، عليرضا ورزنده، صبا محمدي و امير شريعت از جمله بازيگراني هستند که در فيلم سينمايي “سونامي” به ايفاي نقش پرداخته اند.
سونامي در راه سي‌وهفتمين جشنواره فيلم فجر/نخستين فيلم رزمي بهرام رادان در کنار مهرداد صديقيان
بهرام رادان بازيگر مطرح سينماي ايران به غير از سونامي نقش اول فيلم سينمايي آشفتگي را نيز ايفا مي کند. اين فيلم اولين همکاري بهرام رادان با جيراني است و اين بازيگر سينما در “آشفتگي” در نقشي بسيار متفاوت جلوي دوربين رفته است.
صديقيان که امسال سال بسيار خلوتي را در گيشه سينما تجربه کرده و هنوز هيچ فيلمي را از خود در چرخه اکران نديده هم اکنون با حضور در 8 فيلم سينمايي يکي از پرکارترين بازيگر سال 97 در عرصه توليد محسوب مي‌شود.
وي امسال با هشت فيلم شانس حضور در جشنواره فيلم فجر را دارد. “لابي”، “جاده باريک مي‌شود”، “پديده”، “سونامي”، “عطر داغ”، “سمفوني نهم”، “رقص روي شيشه” و “طلا” هشت فيلمي هستند که صديقيان در آن‌ها به ايفاي نقش پرداخته است.
سونامي در راه سي‌وهفتمين جشنواره فيلم فجر/نخستين فيلم رزمي بهرام رادان در کنار مهرداد صديقيان
عوامل سونامي عبارتند از: مشاور کارگردان: پرويز شهبازى، مدير فيلمبردارى: پيمان شادمانفر، مدير صدابردارى: مهران ملکوتي، طراح چهره پردازى: عباس عباسى، طراح صحنه: اميرحسين حداد، طراح لباس: غزاله معتمد، دستيار اول کارگردان و مديربرنامه ريزى: درنا مد، منشي صحنه : غزل رشيد، سرپرست گروه کارگردانى :محمدرضا صدرعاملى، جانشين توليد : حسن صفري، عنوانبندى و گرافيک: اوژن حقيقى، مدير تدارکات: عماد طاهرى، عکاس: نوشين جعفرى، فيلمبردار پشت صحنه: ريحانه طراوت، مشاور رسانه‌اي: آيدا اورنگ، مربى و مشاور تکواندو:کوروش رجلى، مربى و مشاور بسکتبال: نيکا بيکليکلى، مجرى طرح: ايمان مؤيد طلوع، سرمايه گذاران: مونا تفضلى، رسول صدرعاملى، محصول: موسسه فرهنگى،هنرى سبز ميلاد فيلم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سونامي ميلاد صدرعاملي جشنواره سي و هفتم فيلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد

به گزارش پارس نیوز، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

 اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لوکیشین جدید برای فیلمبرداری پایتخت

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

  منبع : فارس              

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • عکس| انتشار یک عکس عجیب از بهرام رادان به مناسبت تولدش
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان