Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از افتتاح بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، عزیز جوان پور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار داشت: انتخاب واحد تبریز به‌عنوان واحد دانشگاهی برتر در حوزه پژوهش را خدمت همکاران تبریک گفته و از تمامی تلاش‌های حوزه‌های مختلف برای ارتقای کیفی و کمی دانشگاه قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از راه‌اندازی کامل بیمارستان امام سجاد(ع)، همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: در راستای پاسخ به مطالبه مردم و پیگیری مسئولان شهر و با توجه به تخصیص اعتباری که انجام شده است در آخرین مراحل راه‌اندازی کامل بیمارستان هستیم و ان‌شاءالله همزمان با برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌صورت کامل از آن بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، سانحه تألم‌بار اتوبوس واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت و اظهار کرد:‌ باید همه مدیران در حوزه‌های مختلف دانشگاه در کار و مسئولیت خود جدیت و دقت نظر داشته و ذهن پیش‌بینی و آینده‌نگری پیش بگیرند تا از بروز چنین حادثه‌های ناگوار که گاهی منجر به سوءاستفاده برخی‌ها علیه نظام می‌شود، جلوگیری شود.

تکمیل مرکز ترومای بیمارستان 5 آذر گرگان 84 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردسیستان و بلوچستان| ساخت بیمارستان 540 تخت‌خوابی برکت ایرانشهر آغاز شدوزیر بهداشت: تخت‌های بیمارستانی در کهگیلویه متناسب با جمعیت نیستکهگیلویه و بویراحمد| بیمارستان باشت به تجهیزات تخصصی و دستگاه‌های مدرن مجهز شد

جوان پور به تکریم دانشجویان و خانواده‌های آنان تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به وضع اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه مسئولان دانشگاه تدبیری اتخاذ کنند تا علاوه بر رعایت کرامت انسانی دانشجویان، نقدینگی دانشگاه نیز حفظ شود. مسلماً اگر کم‌کاری یا بی‌احترامی انجام گیرد این موضوع منجر به نارضایتی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است، امیدوارم با همفکری و هم‌افزایی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و به نظرات ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی نائل شویم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ شادی نیا با اشاره به بارش باران در تبریز اظهار کرد: گزارش واژگونی خودروی ام وی ام، در انتهای اتوبان سهند به تبریز به مرکز دیسپچ استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش کارشناسان اورژانس سهند۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضای تبریز (ع) انتقال یافت.

شادی نیا گفت: واژگونی خودروی تندر در محور روستای بارانلو تبریز نیز کارشناسان اورژانس را به محل حادثه رساند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو توسط کارشناسان اورژانس سهند۱ تایید شد.

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند