Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@20:27:04 GMT

ابلاغ شیوه نامه جدید جذب نیروی طرحی پرستاری

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۸۷۴۵

به گزارش پارس نیوز، احمد نجاتیان در ارتباط با  جذب نیروهای پرستاری اظهار داشت: در پی مشکلات ایجاد شده در مورد جذب نیروهای پرستاری در انتظار طرح در برخی دانشگاه های علوم پزشکی که منجر به ایجاد صف های طولانی در مورد طرح شده بود، با پیگیری معاون پرستاری و برگزاری نشست های کارشناسی فراوان بین حوزه معاونت پرستاری و معاونت توسعه و با موافقت وزیر بهداشت شیوه نامه جدید جذب نیروی طرحی تایید و به زودی به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: براساس این دستورالعمل، چنانچه دانشگاهی نتواند نیروهای در انتظار طرح که بومی آن دانشگاه محسوب می شوند را تا 4 ماه پس از ثبت نام به کار گیرد، وزارت بهداشت برای این گروه افراد پایان طرح ارائه خواهد کرد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری تصریح کرد: همچنین تمدید طرح گروه های پرستاری در دانشگاه هایی که نیروی پشت طرح دارند، ممنوع شده است و این دانشگاه ها موظفند نیروی مورد نیاز خود را از طریق استخدام قرارداد و یا خرید خدمت تامین کنند و وزارت بهداشت نیز مجوزهای لازم را ارائه خواهد کرد. تمدید طرح فقط به مناطق خاص با تایید معاونت پرستاری انجام خواهد شد.

نجاتیان همچنین از دانشگاه ها خواست برای فراهم کردن امکانات اقامت برای نیروهای طرحی در مناطق محروم، امکان جذب و نگهداشت این نیروها را فراهم آورند و اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ و اجرای این دستورالعمل نگرانی فارغ التحصیلان گروه های پرستاری در مورد طرح، رفع می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات علوم پزشکی معاون کارشناسی وزیر بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت سرمایه جدید پارس ابلاغ پارس نیوز شیوه نامه جذب نیروی طرحی پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847610 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس