Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:31:21 GMT

دستیاران فرکی تا پنجشنبه معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۸۷۶۷

دستیاران فرکی تا پنجشنبه معرفی می‌شوند

مربی جدید پیکان هنوز تکلیف دستیارانش را برای نیم فصل دوم مشخص نکرده و این در حالی است که گفته می شود برخی از دستیاران همیشگی در پیکان همراهش نخواهند بود.

به گزارش" ورزش سه" حسین فرکی سرمربی جدید پیکان بعد از توافق حالا به دنبال چیدن دستیارانش است. او در اولین قدم هاروت آبراهامیان مربی دروازه بان های تیم که امسال توسط مجید جلالی به پیکان آمده بود را حفظ کرد و این شاید به این معنی باشد که او برخی دستیاران قبلی اش مثل احمد سجادی این او را همراهی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گویا باشگاه و فرکی بر سر انتخاب دستیاران این مربی توافقاتی داشته اند و به همین دلیل شاید این بار فرکی از دستیاران متفاوتی نسبت به قبل استفاده کند.


با این وصف از باشگاه پیکان خبر می رسد که تکلیف دستیاران فرکی تا آخر هفته و روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

 

نقل و انتقالات نیم فصل 1397 حسین فرکی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل 1397 حسین فرکی سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟