Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@20:06:15 GMT

زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۹۲۸۸

به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌شود، در صدد است تا در اردوی دوحه قطر با حضور تیم‌های میزبان، کویت و تاجیکستان شرکت کند تا بتواند به آمادگی کامل برسد. اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از ۱۳ دی در هتل آکادمی فوتبال آغاز می‌شود تا شاگردان مرد کروات پس از برگزاری ۱۰ روز تمرین راهی دوحه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال امید ایران تاکنون با تیم‌های سوریه (۲) و عمان، دیدار تدارکاتی برگزار کرده و به ۲ برد و یک تساوی رسیده و امیدوار است طلسم حدود نیم قرن نرفتن به المپیک شکسته شود. زلاتکو کرانچار که اکنون درحال استراحت است، فردا ۱۲ دی راهی تهران خواهد شد تا در اردوی تیم ملی فوتبال امید شرکت کند.

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) در نخستین بازی، ۲۵ دی با امید‌های تاجیکستان رقابت می‌کنند و پس از اینکه به تهران آمدند به استراحت خواهند پرداخت. فدراسیون فوتبال ایران در صدد است تا تیم ملی امید در تورنمنت کافا شرکت کند، اما هنوز کار‌های اداری انجام نشده است.

در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ایران با تیم‌های یمن، عراق و ترکمنستان همگروه است و تلاش می‌کند تا در تهران جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آورد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی المپیک ژاپن قطر کویت تاجیکستان اردوی تیم ملی سوریه رقابت فدراسیون فوتبال عراق ترکمنستان اردوی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال سوریه کویت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد