Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در چهارم دی ماه ۹۷ از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

بر اساس جداول کلان لایحه بودجه ۹۸ بودجه کل وزارت بهداشت برای سال ۹۸ به میزان ۱۴۴,۸۹۶,۶۶۰ میلیون ریال پیش بینی شده است. این در حالی است که عملکرد سال ۹۶ به میزان ۸۰,۷۹۵,۹۴۶ میلیون ریال و مصوب سال ۹۷ به میزان ۸۷,۷۶۵,۴۶۲ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بودجه پیشنهادی وزارت بهداشت، ۲,۰۰۰ میلیون ریال به فعالیت های ورزشی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی اختصاص می یابد.

همچنین به میزان ۱,۶۷۹,۶۵۱ میلیون ریال برای فعالیت های آموزشی و دانشجویی در وزارت بهداشت اختصاص یافته است.

در حوزه فناوری و تحقیقات پزشکی، میزان بودجه پیشنهادی ۱,۳۶۰,۰۰۰ میلیون ریال است.

بودجه پیشنهادی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در لایحه دولت در سال ۹۸ به میزان ۱,۵۶۹,۸۸۹ میلیون ریال است.

برای مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی بودجه ای به میزان ۳۲۰,۰۰۰ میلیون ریال و برای موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران نیز بودجه ای به میزان ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

همچنین بودجه ای به میزان ۱,۱۳۲,۹۰۲ میلیون ریال برای کمک به راه اندازی مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی جدید وزارت بهداشت پیش بینی شده است.

برای موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال بودجه در نظر گرفته شده است.

به دانشگاه علوم پزشکی مجازی نیز ۲۱۹,۰۰۰ میلیون ریال بودجه اختصاص یافته است.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد