Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک آزادی  معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  با بیان اینکه جشنواره شیخ‌بهایی می‌تواند ایده‌های اولیه‌ای که در آن وارد می‌شود را تبدیل به ثروت کند گفت: پیاده‌سازی ایده‌ها و یافته‌های علمی است و در جشنواره شیخ‌بهایی شاهد به بار نشستن ایده‌هایی هستیم که در سطح استان به مرز تجاری‌سازی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد:در این جشنواره شرکت هایا شیمی رازی  از کرمانشاه در جشنواره شیخ بهایی، در بخش "کسب و کار آزاد" موفق به کسب "رتبه دوم" در بخش "فرصت های سرمایه گذاری" و برنده لوح زرین جشنواره و 10 میلیون تومان جایزه نقدی،شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی شد.

  فریبرز عزیزی ازمدیران واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه با طرح تولید تجهیزات بهره برداری از درخت بنه نفر اول طراحان کسب و کار بخش المپیاد دانشجویی  جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی وبرنده تندیس زرین جشنواره  و مبلغ 15 میلیون تومان جایزه نقدی  شد.

آزادی  افزود: در حاشیه این  جشنواره نیز کار آفرینان کرمانشاهی با سرمایه گذاران خارجی گفتگو کردند که در صورت پذیرش طرح می تواند زمینه ساز رشد بیشتر این  اختراعات فراهم شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ طرح در مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، بیان کرد: ۲۰۰ طرح داوری نهایی شده، همچنین در هشت برنامه برگزار شده در روز آخر جشنواره، حدود ۲۰۰ ارتباط رودرو بین سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار شد.

 

انتهای  پیام/ز

برگزاری جشنواره شیخ بهایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک