Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:49:04 GMT

طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه یک قرچک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۹۵۰۸

طرح اجرای ممیزی املاک شهری منطقه یک قرچک آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح پروژه ممیزی املاک شهری منطقه یک قرچک با حضور عظیم منصوری معاون اداری مالی شهرداری، علی‌اصغر منشاد مشاور شهردار، جعفر صالحی معاون شهرسازی شهرداری، شهرداران نواحی و دیگر مسوولان مدیریت شهری برگزار شد.

این طرح توسط کارشناسان در ۴ گروه ۲ نفری با استفاده از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات املاک شهری در قرچک به اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیستم، آگاهی از اطلاعات به‌روز از وضعیت موجود تمامی املاک و معابر، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان‌سازی امور شهرداری، امکان ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی و امکان گزارش‌گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری‌های مختلف ازجمله فواید اجرای طرح ممیزی املاک در شهر قرچک به شمار می‌آید.

در حاشیه اجرای این طرح شهردار قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شهر قرچک در مسیر توسعه و پیشرفت به همدلی و هم‌زبانی نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم به این اقدام کمک کنند و اجرای ممیزی املاک شهری یکی از این اقدامات است.

محسن خرمی شریف بابیان اینکه ستاد ممیزی شهرداری قرچک از امروز فعالیت خود را شروع کرده است، افزود: امیدواریم مردم شریف و ولایتمدار قرچک از این فرصت ایجادشده نهایت استفاده را کنند و آگاه باشند که یکی از مزیت‌ها و نکات مهم اجرای این طرح توزیع عادلانه امکانات شهری است.

شهردار قرچک از شهروندان خواست هنگام مراجعه مأموران اجرای طرح ممیزی شهری، مدارکی نظیر سند مالکیت، فیش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند.

کد خبر 4501409

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قرچک طرح ممیزی املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»

شهردار کرمان از آغاز آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در قالب «جهاد آسفالت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در سه فاز به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز نخست مناقصه آسفالت معابر برگزار شده است و طی آن به‌زودی ۴۶۰ هزار مترمربع از معابر با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر معابر اصلی، کوچه‌های پیرامونی معابر هم که تردد زیادی دارند و نقش مسیر اصلی را ایفا می‌کنند، آسفالت می‌شود، افزود: در فاز دوم نیز با برگزاری مناقصه، ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد و مابقی آسفالت معابر تا یک میلیون مترمربع در فاز سوم اجرا می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک میلیون مترمربع از معابر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت می‌شود، گفت: اخیراً برخی معابر شهر در نقاط کم‌برخوردار از جمله خیابان شهید قدوسی آسفالت شد و آسفالت خیابان شهید دستغیب» در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا آبان و پیش از شروع سردی هوا، دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم تا مشکل آسفالت برطرف شود.

کد خبر 749928

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد