Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی ایران برابر قطر در آخرین نبرد تدارکاتی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا بازتاب‌هایی در روزنامه‌های این کشور داشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه با نتیجه 2 بر یک از سد قطر گذشت. گل‌های ایران را مهدی طارمی (17) و سردار آزمون (46) به‌ثمر رساندند و تک‌گل قطر را حسن الهیدوس (42 ــ پنالتی) وارد دروازه ایران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الوطن قطر در نسخه امروز خود در مطلبی با عنوان «آزمایش قوی» نوشت: بازی‌ای را که تجربه بسیار قوی برای قطر بود واگذار کردیم. بازی در نیمه نخست با تساوی یک ــ یک پایان یافت اما در نیمه دوم سردار آزمون زننده گل دوم ایران بود. این بازی آزمایش قوی برای هر 2 تیم قطر و ایران  در مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود.

روزنامه العرب قطر نیز نوشت: قطر تجربه خوب بازی با ایران را در نهایت با شکست به پایان رساند. قطر در 2 بازی اخیر تدارکاتی برابر الجزایر و ایران توان زیادی را به‌کار برد و انتظار می‌رود با استراحت یک‌روزه مواجه شوند.

روزنامه الرایه قطر نیز با تیتر شکست عنابی‌ها در تجربه بازی با ایران می‌نویسد: این بازی یک تجربه بسیار قوی برای قطر در آخرین مرحله آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود که با شکست پایان یافت. در این بازی بازیکنان قطر به‌خوبی جنگیدند و فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی چهره اصلی تیمش را برای نخستین نبرد آسیایی برابر لبنان شناخته است.

روزنامه استاد الدوحه در صفحه نخست خود آورده است: قطر در بازی پایانی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه خلیفه دوحه مغلوب ایران شد.

جام ملت‌های آسیا از 15 دی با شرکت 24 تیم در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارجه امارات آغاز خواهد شد. ایران در گروه D کنار تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد. قطر نیز در گروه E با تیم‌های ملی کره‌شمالی، لبنان و عربستان رقابت می‌کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است و او نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

بنابر گزارش تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902066

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند