Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره فیلم عمار همدان گفت: فیلم «قلاده‌های طلا» بسیار به روز بود زیرا بلافاصله بعد از فتنه 88 و طبق مستندات ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد طلایی امروز در گفت‌وگو با نافع  با بیان اینکه فیلم «قلاده‌های طلا» فیلمی مستند و به روز است، اظهار کرد: ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» جزو کارگردانان متعهد بوده و آثاری چون «یتیم‌خانه ایران» نشان می‌دهد که ایشان فردی دغدغه‌مند برای نظام و کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام فیلم‌هایی که آقای طالبی ساخته، مستند و مستدل بوده، افزود: این فیلم با تیتر خیالی و انتزاعی پیش نمی‌رود بلکه براساس واقعیت بوده و وقایعی است که به صورت مستند وجود داشته است.

دبیر جشنواره فیلم عماراستان همدان محتوای فیلم «قلاده‌های طلا» را عالی و به‌روز دانست و بیان کرد: فیلم «قلاده‌های طلا» بسیار به روز بود زیرا نگذاشتند فیلم را بعد از فتنه سال 88 ساختند بر این اساس طبق مستندات ساخته شد.

وی اضافه کرد: این فیلم از نظر کیفیت، فنی، تازگی موضوع برای مخاطب، جذابیت و ساختار روایی بالا است و انگیزه تماشای  فیلم را در مخاطب ایجاد می‌کند.

طلایی در خصوص تخریب برخی افراد علیه کارگردان «قلاده‌های طلا» یادآور شد: متأسفانه سلبریتی‌هایی که شهرت خود را مدیون نظام جمهوری اسلامی هستند و عده‌ای با پز روشنفکری بعد از شهرت به خاطر ظرفیت پایینشان حالت اپوزسیون می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر انتقادی از کارگردانان حرفه‌ای چون آقای طالبی وجود دارد باید فنی  و منطقی باشد  نه تخریب‌گرایانه.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟

به تازگی خبری مبنی بر ساخت فیلمی از زندگی امیرحسین مقصودلو (تتلو* در فضای مجازی منتشر شد که پس از پیگیری‌، مشخص شده این خبر صحت ندارد و تصاویر و اخبار منتشر شده مربوط به قسمت جدید یک سریال آمریکایی به نام شوگر است که کالین فارل نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک