Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان  بر ضرورت توجه به گردشگری زمستانی همدان تأکید کرد و گفت: همدان استان چهارفصلی است و این توانمندی را دارد که در هر فصلی با هر ویژگی‌ پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

علی خاکسار بیان کرد: بارش برف یکی از ویژگی‌های همدان در فصل زمستان است که با توجه به استقرار همدان در دامنه کوه الوند، ظرفیت خوبی برای گردشگری زمستانی آن ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمستان همدان را یکی از ظرفیت‌های رونق ورزش‌های زمستانی دانست و گفت: صخره‌نوردی، یخ‌نوردی و اسکی از ورزش‌های زمستانی است که همدان می‌توان برای رونق این ورزش‌ها در همدان برنامه‌ریزی کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از تله‌کابین و تله‌سیژ همدان که در دامنه کوه الوند فضای تفریحی خوبی را ایجاد کرده، یاد کرد و گفت: با استفاده از این فضاها می‌توان از طبیعت بکر و زیبایی‌های آن منطقه نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به روستاهای هدف گردشگری همدان که در فصل زمستان نیز طبیعت بکری دارند گفت: برخی از روستاها در دره‌های الوند قرار گرفته و دارای اقامتگاه‌های بومگردی نیز هستند، بنابراین می‌تواند جاذبه‌های گردشگری برای گردشگران در فصل سرد داشته باشند.

خاکسار خاطرنشان کرد: زمستان، برف و سرمای هوا محدودیت نیست زیرا در زمستان می‌توان از ظرفیت غار علیصدر، شهر جهانی سفال و دیگر آثار و ابنیه تاریخی در همدان نیز استفاده کرد.

وی فصل زمستان را به دلیل خلوتی فرصت مناسبی برای همدان‌گردی دانست و یادآور شد: در این فصل هتل‌ها و اقامتگاه‌های همدان نیز تخفیفات مناسبی دارند که مهمانان می‌توانند با هزینه‌های تمام شده کمتری سفر خوب و به یادماندنی داشته باشند.

وی یادآور شد: در دره الوند روستاهای وهنان، ورکانه، حیدره قاضی‌خانی، سیمین و چشین کاملا حال و هوای زمستانی دارند و گردشگران می‌توانند از ظرفیت اقامتگاهی آنها نیز استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمستان طبیعت گردشگران داخلی و خارجی معاون همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • طبیعت و هوای بهاری همدان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است