Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،رئیس هیات بوکس استان گیلان امروز گفت: در پایان رقابت‌های بوکس جوانان کشور که در رشت برگزار شد گیلان با کسب ۴ مدال طلا و یک مدال برنز و ۳۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

امین قاسمی پور افزود: تیم‌های کردستان با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۱۸ امتیاز، خراسان شمالی با یک طلا و ۲ نقره و ۱۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در رقابت‌های انفرادی و در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد عمران سوری زایی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، علیرضا اسکندری از کرمانشاه در مکان دوم قرار گرفت، مهدی هاجری از توابع تهران و فرزاد همتی از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم رضا حیدری از لرستان، سبحان صحرایی از همدان، یوسف صدرایی از اصفهان به ترتیب اول و دوم و محمد حسین حقی از زنجان به طور مشترک سوم شدند.

امین قاسمی پور گفت: در ۵۶ کیلوگرم مبین اعلایی از خوزستان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمد حسین احسانی از توابع تهران دوم شد، سید پوریا موسوی از فارس و شاهین عطایی از گیلان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان افزود:در پایان مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم امیرحسین دولتی از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد، مهدی امیری از کرمانشاه دوم شد، یاسین بنیاب از قم و صالح زارعی از کردستان به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

امین قاسمی پور گفت: در رقابت‌های وزن ۶۴ کیلوگرم علیرضا فیضی از گیلان مقام قهرمانی را تصاحب کرد، سلمان موسیوند از همدان مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علی امیرنژاد از توابع تهران و احسان اعظمی از اردبیل به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در مسابقات وزن ۶۹ کیلوگرم علی لطفی از گیلان عنوان نخست را کسب کرد، محمد نورانی از خراسان شمالی دوم شد، سید محمد محمودی از آذربایجان غربی و هادی تنی از گلستان به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان گفت:در پایان رقابت‌های وزن ۷۵ کیلوگرم آکام مری از کردستان قهرمان شد، محمدحسین قربان زاده از مازندران روی سکوی دوم قرار گرفت، شایان حاج نوروز از سیستان و بلوچستان و اکبر مروی از توابع تهران به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

امین قاسمی پور افزود: در رقابت‌های وزن ۸۱ کیلوگرم نیز ارسلان مهردل از گلستان به مقام نخست رقابت‌های مشتزنی جوانان کشور دست یافت، شایان سیدنظری از خراسان شمالی در مکان دوم قرار گرفت، مسعود عابدی از اصفهان به همراه محمدرضا شیری از توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: همچنین در رقابت‌های وزن ۹۱ کیلوگرم امین صحرایی از خراسان شمالی عنوان قهرمانی را کسب کرد، سید پویا هاشمی از مازندران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علیرضا امیری از خوزستان و بهنام ابراهیمیان از توابع تهران سوم شدند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان گفت: در رقابت‌های وزن ۹۱+ کیلوگرم نیز عقیل منانی از گیلان مقام نخست را تصاحب کرد، سامان حسینی از کردستان دوم شد، مجید بالاخان زاده از اردبیل و محمد زرین تاج از فارس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

امین قاسمی پور تصریح کرد:رقابت‌های بوکس جوانان کشوربا حضور ۱۹۹ بوکسور در قالب ۳۴ تیم به مدت ۵ روز در مجموعه تختی رشت برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر