Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:33:46 GMT

بعد از تزریق ژل چه مراقبت هایی لازم است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۱۳۱۱

بعد از تزریق ژل چه مراقبت هایی لازم است؟

رکنا: فرایند تزریق ژل یک فرایند کاملا تخصصی و با اهمیت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود. تزریق ژل می تواند زیبایی و جوانی افراد را بازگردانده و نواقص پوست و سطح بدن را برطرف کند.

تزریق ژل یک شیوه نوین برای از بین بردن چین و چروک ها و فرو رفتگی های سطح بدن است. عموما تزریق ژل را برای صورت انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیبات ژل ماده ای وجود دارد که که به آن اسید هیالورونیک می گویند. این ماده به طور طبیعی در پوست بدن انسان وجود داشته و وجود آن در بدن کمک می کند به پوست آبرسانی شده و به همین سبب پوست سالم تر و پرتر به نظر برسد. ماندگاری ژل ها در بدن بسته به اینکه از چه نوع ژلی استفاده کنید بین شش ماه تا دو سال است. استفاده از ژل با هدف های مختلفی انجام می شود که برخی از آنها به شرح ذیل هستند:

مراقبت بعد از تزریق ژل

از تزریق ژل برای محو چین و چروک های صورت به خصوص نواحی چشم ها و دهان و گونه ها و پیشانی استفاده می شود.

خط اخم و لبخند را با استفاده از تزریق ژل از بین می برند.

برای پر کردن و حجیم تر نشان دادن لب ها و بزرگ کردن سینه ها از روش تزریق ژل استفاده می شود.

نکته مهمی که در تزریق ژل باید مد نظر داشته باشید اینکه حتما با پزشک Doctor متخصص در این زمینه مشورت کنید و از ژلی استفاده کنید که معتبر و مطمئن باشد. ژل ها انواع مختلفی داشته و هر کدام تاثیر متفاوتی روی قسمت های مختلف بدن می گذارند. بعد از تزریق ژل هم باید مراقبت های خاصی داشته باشید که در ادامه در مورد آنها صحبت می کنیم.

قبل از اینکه اقدام به تزریق ژل کنید حتما در خصوص حساسیت ها و بیماری های خود نظیر فشار خون و یا دیابت Diabetes و یا بیماری های قلبی و عروقی با پزشک مشورت نمایید .

اگر سابقه تبخال دارید حتما قبل از انجام تزریق ژل به پزشک بگویید تا داروی مناسب برای شما تجویز کند.

یک هفته قبل از تزریق باید از مصرف داروهایی مانند آسپرین و ژلوفن خودداری کنید چون ممکن است، دچار خونریزی و کبودی صورت شوید.

تا یک هفته بعد از تزریق ژل سیگار نکشید و از نوشیدن الکل هم خوداری کنید.

فرایند تزریق ژل یک فرایند کاملا تخصصی و با اهمیت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود. تزریق ژل می تواند زیبایی و جوانی افراد را بازگردانده و نواقص پوست و سطح بدن را برطرف کند. کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رز با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ای و سال ها تجربه در این زمینه توانسته است به یک برند معتبر در بین علاقمندان تبدیل شود.

اگر به دنبال نجات یافتن از چین و چروک های صورت خود هستید و دوست دارید خط اخم و لبخندتان محو شود، تزریق بوتاکس یکی از روش های خوب و موثر بوده و کمک می کند زیبایی و جوانی خود را بدست آورید. عموما بوتاکس را برای صورت، پیشانی، لب، گونه و خط خنده استفاده می کنند. تزریق بوتاکس باعث می شود چین و چروک های دور چشم و صورت و دور لب ازبین رفته و خطوط اخم و لبخند هم ناپدید شود. ضمن آنکه از تزریق بوتاکس برای تنظیم فک ، بالا آوردن لب، از بین بردن چروک گردن، از بین بردن تعرق زیاد زیر بغل و کف دست و برخی دیگر استفاده می کنند. بعد از اینکه تزریق بوتاکس انجام شد باید یکسری مراقبت های بعد از تزریق داشته باشید که در ادامه در مورد آنها صحبت می کنیم.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

نباید تا 5 ساعت بعد از تزریق دراز کشیده یا اینکه سرتان را به جلو خم کنید. بهترین حالت بعد از تزریق بوتاکس نشستن است.

هرگز بعد از تزریق بوتاکس محل های کار شده را ماساژ Massage ندهید چون می تواند در آن محل افتادگی و بد فرمی ایجاد کند.

بعد از تزریق از کمپرس آب سرد استفاده کنید ولی هرگز صورتتان را با آب داغ نشویید.

تا یک هفته سیگار و قلیون نکشید و هنگام خواب هم روی صورت دراز نکشید.

تزریق بوتاکس می تواند ضایعات و مشکلات پو.ستی افراد را از بین برده و مخصوص فقط خانم ها و یا آقایان نیست و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. تزریق بوتاکس باعث جوان تر شدن صورت شده و چین و چروک آن را از بین می برد. در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رز متخصصین مجرب و متبحری حضور دارند که در تمام مدت قبل و بعد از تزریق شما را همراهی کرده و مشاوره های لازم و تخصصی را ارائه می کنند. ضمن آنکه به دلیل سال ها تجربه و مهارت در این خصوص می توانند بهترین نوع تزریق را به شما پیشنهاد بدهند.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به فرایندی گفته می شود که با استفاده از دستگاهها مدرن و به روز موهای زائد نواحی مختلف پاکسازی شده و در صورت درست انجام شدن کار، دیگر رشد نخواهند کرد. با استفاده از این شیوه می توانید موهای زائد همه نقاط بدن از جمله صورت، زیر بغل، روی سینه و هر جایی که لازم است را از بین ببرید و ظاهر زیباتر و جذاب تری به بدنتان بدهید. برای اینکه لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را بدهد باید بعد از کار یکسری مراقبت ها داشته باشید که در ادامه در مورد آنها صحبت می کنیم.

توجه داشته باشید تا 48 ساخت بعد از کار نور خورشید نباید به محل لیزر شده بتابد و حتما هم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

کمپرس آب سرد و کرم های ضد التهاب از جمله مراقبت های بعد از لیرز است که باید انجام دهید.

تا چند روز به سونا یا استخر نرفته و آرایش هم نکنید.

جلسات بعدی لیزر موهای زائد را سر وقت پیگیری کنید.

لیزر موهای زائد یک روش نوین برای خلاص شدن از دست موهای نامناسب برخی از نقاط بدن است. برداشتن این موها می تواند ظاهر جذاب تری به شما بدهد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با بهره گیری از دستگاهها به روز و کاملا پیشرفته این امکان را به مراجعه کنندگان می دهد که با خیال راحت موهای زاید بدن خود را لیزر کرده و نگران بازگشت آن نباشند. کادر مجرب و حرفه ای این کلینیک قطعا در همه مراحل مراجعه کنندگان را همراهی کرده و مشاوره های تخصصی را در اختیار آنها قرار می دهند.

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو رز گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه پوست و مو و زیبایی به هموطنان گرامی ارائه نمایند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فروش دختران در ایران رواج یافته است + جزییات تکاندهنده ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد گفتگو با شیر دختر تهرانی که 2 شبانه روز در ارتفاعات توچال زنده ماند / رام کردن گرگ ها مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد تهرانی قلبش را به فروش گذاشت ! +عکس مقصر اصلی پخش فیلم بدون سانسور جکی چان از تلویزیون کیش مشخص شد + فیلم و جزییات این آقایان شورای شهر تبریز را به رسوایی کشیدند +اسامی کامل و احکام شگفت‌زده شدن تماشاگران فوتبال از دیدن صحنه ای عجیب+ عکس لحظه ورود ماشین آتش‌نشانی به نمایشگاه خودرو در اهواز + فیلم حمله وحشتناک موجودی مرموز به مدارس اردبیل! / دانش آموزان در خطر! شیر گرسنه زن نگون بخت را زنده زنده خورد+ عکس اعتراف رئیس‌جمهور به اقدام شیطانی با خدمتکارش!+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشک Doctor دیابت Diabetes ماساژ Massage لیزر موهای زائد بیماری های قلبی پوست زیبایی اسید یافتن تزریق ژل عکس فیلم تهران قتل زندگی خانواده دختر تحقیقات زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟